çok dertliyim, ailemden ayrı yaşıyorum onlar memlekette sevgilimle de yakın oturuyoruz sürekli gelip gidiyoruz aslında fakat bugün artık evlilik muhabbeti açtım bana birlikte yaşıyor gibiyiz zaten aynı eve taşınalım ama evlenmeyelim dedi 3 senelik ilişki yahu nasıl evlenmeyelim çok sinirleirm bozuldu napcam ben şimdi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen tavsiye etmiyorum. Neden diyecek olursanız. Bazı arkadaşlar aşağıda Avrupa’yı örnek göstermiş bizde neden olmasın falan demiş. Bir kere bu konularda Avrupa’yla bizim aramızda çok fark var. Onlarda erkekler evleneceği kişiyi daha iyi tanımak için birlikte yaşıyorlar ve anlaşamazlarsa ayrılıyorlar yani birlikte yaşamak istemelerinin nedeni daha iyi tanımak. Ve ayrıca onlarda bu konuda dürüstlük hakim yani birlikte yaşadığı kadına karşı bir şeyler hissetmeyi bıraktığı an dürüstçe söyleyip ayrılıyorlar yani ilişki içinde gözleri dışarıda değil. Birlikte yaşarken ilişki içinde birçok sorumluluğu alıyorlar mesela ev masrafları ev işleri paylaşımı gibi. Oysa bizim erkeklerin birlikte yaşamak isteklerinin sebebi bir kadını tanımak değil tamamen daldan dala konmak sıkılınca kolayca çekip gitmek. İlişki içinde sorumluluk da almıyorlar mesela kadın hamileyse ev masrafları ev işleri ruhsal paylaşım vs. Kadının ruh halini anlamaya onu tanımaya çalışmıyorlar. Amaçları tamamen gönül eğlendirip sıkılınca bırakmak. Bu işin bir de istenmeyen hamileliği cinsel yolla bulaşan hastalığı (evliyken de aldatır aldatacak olan ama en azından öyle hemen çekip gitmesi kolay olmaz mesela sana şiddet uygulamışsa cinsel hastalık bulaştırmışsa vs bunun bedelini tazminat olarak öder ve bizim erkekler sorumsuz davranışlarının bedelini ödememek için birlikte yaşamak istiyor) ve duygusal olarak sen ona bağlanmışken seni aldatması pat diye çekip gitmesi ve sonra senin ağır depresyonlara girmen falan var. Bizim toplumun yapısına birlikte yaşamak uygun değil.Çünkü biz eski sevgililerini unutamayan arabesk bir toplumuz birçok kişi sevgilisi varken eski sevgilisinde aklı hatta evleniyorlar bile. Kim ister ki seni düşünmeyen biriyle sevgili olmayı.. Sonra gelsin aldatmalar çoklu ilişkiler dramlar üzüntüler. Bir de bizim toplumda Batı gibi kadın erkek eşit değil. Kadınlar çok zarar görüyor her türlü. Oysa batıda bizim gibi eski sevgili geçmişini atlatamama gibi durumlar yok. Ve onlarda eşitlik var. Bana da teklif etmişti konuştuğum bir çocuk onunla sevgili olmamıştık ama iyi ki de onu tanımaya çalışmışım ve iyi ki de onu hayatıma almadım çünkü anladım ki onun derdi cinsellikmiş. Beni değil bedenimi seviyormuş. Bana da ben evliliğe inanmıyorum gereksiz sevgi bağlayıcıdır benim için Falan demişti ben de ben bağlanmak ve evlilik istiyorum diyince geri adım atmıştı. Karşıdaki isterse ben evlenirim Demişti evlilik düşünmüyorum dedikten 5 dk sonra dengesiz. Ama ben ona yol verdim. Evlenmeyi düşünseydi ben sağlam durmadan önce evlilik düşündüğünü söylerdi kıvırmazdı anladım ki benimle yatmak gönül eğlendirmekmiş amacı. Zaten demişti her şey seks için diye bir konuşmasında. Beni elde etmek sırf yatmak için türlü taklalar atan adam kişiliksizdir ve güven vermiyor aldatır daldan dala konar önce kişilik olmalı diye konuşmayı bıraktım. Bir adam bana soyadını bile vermeyi çok görüyorsa beni hiçbir sorumluluğun altına girmeye değer görmüyorsa kusura bakmasın ama orada sevgi yoktur. İnsan sevdiği için bazı şeylerden vaz geçmeli misal daldan dala konma özgürlüğü. Zaten ülkemizde erkeğin evlenince kısıtlanacak tek şeyi de daldan dala konma özgürlüğü olur ki o da olsun artık bir zahmet. Bütün yük kadınların üstünde genelde. İster evlilikte ister birlikte yaşamada. Ama evliliğin birlikte yaşamadan farkı senin yasal olarak hak iddia edebilmen ve kafasına estiğinde seni terk edememesidir. Bir de hamile kaldığını düşünsene evli değilken o adamla. kardeşim kürtaj yaptırsan vicdani olarak ağır olur. Doğursan adam nüfusuna geçirecek mi ilgilenecek bakacak mı diye bir sürü stres çekersin.Çocuk toplumda bir sürü sıkıntı çeker. Bence gerek yok. Senin için hovardalık yapma özgürlüğünden vaz geçmiyorsa sil gitsin ayrıl gitsin o adamı.Ütelik 3 sene olmuş bu süre zarfında seni tanımıştır da evlenmemesi için seni tanımıyor desem o da değil. Adil yıldırım cinsellik için birlikte olan erkeklere sırtlan diyor ve diyor ki siz bir sırtlanın sırtlan olduğunu bile bile devam ederseniz onun kafasında demek ki bu kadın benim isteklerimi kabul ettiği için benimle birlikte fikri neon ışıklarıyla yanar diyordu. Sen bundan ayrılmazsan senin dost hayatını kabul ettiğini düşünecek ve istekleri zamanla gitgide artacak senin kişiliğin sınırların kalmayacak zamanla daha da bağlanacak daha da üzüleceksin belki sana cinsel hastalık bulaştıracak (birlikte yaşarken gider başkalarıyla da yatar eskorta vs de gider böyleleri sorumluluk almayan tip bunlar) belki hamile kalacaksın belki başka türlü zararlar verecek sana. Şimdi ayrılmazsan zaten ileride illa ki bu adamla ilişkin bitecek o zaman daha çok üzüleceksin. Şimdi bırakırsan daha az üzülürsün. Sen anladığım kadarıyla bu adamla ciddi düşünüyorsun. Yani bağlanmak ve sevgi de istiyorsun bir ilişkide. Erkekler nasıl ayırıyor evlenilecek eğlenilecek kız diye sen de onları ayır çaktırmadan. Bu tip adamlarla sevgi düşünen biriysen ilişkiye girmeyeceksin bu tip adamlar sadece günlük ilişkiler için ideal. Sana değer vermeyen adam sana her türlü zarar verir bunu unutma. Bizim ülkede bu tür ilişkililerde olan kadınlara olur. Adın çıkar belki ileride sana uygun birisi çıkar karşına ama seni bndan dolayı istemez insanlar kendi yaptığı pislikleri görmez Snaa farklı gözle bakarlar vs. Zararın neresinden dönersen kardır. Ayrıl gitsin senin gibi kendisini seven kızı nerden bulacakmış.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Neden hemen evlenmeyi düşünüyorsun ki. Sence evlenmeyi hakeden bir erkek mi? Kendini illaki biriyle evlenmek zorundaymışsın gibi hissetme. Evlilik düşündüğün gibi bir peri masalı değil. Bence herşeysen önce kendini sev kendine değer ver. Herkes 3 sene sonra evlenmeyecekte ne zaman evlenecek gibi şeyler yazmış. Bence 3 sene bir insanı tamamen tanımak için yeterli değil. Bazı sinyaller alırsın zaman geçtikçe hmm bu kişi şöyle böyle gibi zamanla sana gösterdiği karakterden çıkıp onu görmeye başlarsın. Kendine değer ver. Evlilik bence çok zor ve iyi verilmesi gereken bir karar evlenmek için yok 3 senedir sevgiliyiz gibi düşüncelere takılıp bence evlenme. Kariyerine odaklan bi insanın kendine yapabileceği en güzel yatırım karakteridir. Aynı evde yaşamak istersen yaşa istemezsen yaşama bu senin hayatın. Evlilik olayında bence erkeğin istekli olması gerek ve kadının erkeği değerlendirmesi gerek. şu an senin bu şekilde düşünmen çok saçma en basitinden ben sana şunu söyleyebilirim ilişkinin ilerlemeye ihtiyacı var daha çok tanımaya ya da bitmeye ama karşı taraf istekli olmadığı sürece asla bu konu hakkında düşünmemeni öneririm. Evlilik kolay bişey değil kendini sev herşeysen önce :)
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Tabiki de kabul etmeyeceksinGezelim tozalım yatalım istediğimizi yaşayalım ama evlenmeye gerek yokKendine güvenemiyorsa senin zamanını neden boşa harcıyor. O da haklı neden evlensin istedini yaşıyor evlilik sorumluluk istiyor ve kendisi bu sorumluluğu almak istemiyor.3 yıl olmuş yeterince sevgilik yaşamış artık ciddi bir yola adım atma zamanı gelmiş. Sevgilin ile kararlı bir şekilde konuş bu şekilde devam etmek istemediğini söyle sıkıldığında ben sana evlenmeyelim dedim diyecek ve hiç bir şey düşünmeden gidecek. Gururlu ol00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Gayet mantıklı bir şey söylemiş.
Evlilik öncesi en az 2 sene birlikte yaşamak şart çünkü aynı evde yaşamak sevgililik ilişkisi yürütmekten çok farklı bir olay. Bun tecrubeyi yaşamadan evlenenler çok ciddi sorunlar yaşayabiliyorlar. Evliliği yürütüp yürütemeyeceğinizi anlayabilmeniz için kesinlikle en az 2 sene birlikte yaşamalısınız.
Burada sadece seks için seninle birlikte falan diye saçmalayanlar olmış, sadece seks için hiç bir erkek birlikte yaşamak istemez, saçmalığın son noktası.
Belli ki aynı evde nasıl olacağınızı görmek istiyor, ve sen de bunu görmeden evlilik gibi ciddi bir kararı almamalısın.04 Yorumla- +1 yıl
@Hilalice Kusura bakma ama bir kızla cinsellik yaşamak için aynı evde yaşamak gerekmiyor. Yani sadece cinsellik için hiç kimse biriyle birlikte yaşamaz. Gece eve gider seks yapılır olur biter, bunun için aynı evi paylaşmak gibi bir riske gerek yokken, çocuk neden seks için birlikte yaşamak istesin ki?
Sadece seks için aynı evi paylaşacak insanın biraz ger. i z. ekalı olması lazım kusura bakma. - +1 yıl
@Hilalice Aynı evde yaşamak evlilik öncesi yapılacak bir denemedir, kızın ya da erkeğin ailesinin evinde kalarak yapılmaz.
Cinsellik ise erkeğin kadını kullandığı bir eylem değildir. Karşılıklı zevk alınır. İnsanlar sevgiliyken seks yaparlar zaten. Seks yapmak için birlikte yaşanmaz, gerek yok böyle bir şeye, seks zaten ilişkinin olmazsa olmazıdır.
Aynı evde birlikte bir hayatı paylaşmak için birlikte yaşanır. Bunun için evlilik şart değildir, iki taraf isterse evlilikte yapılır.
Siz hangi çağda yaşıyorsunuz acaba?
2022 yılına 3 ay kaldı şu anda, 21. yüzyıldayız, Cahiliye Dönemi'nde yaşamıyoruz.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
159
Cevap
150Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBence böyle bir şeyi kabul etmeniz sizin saygınlığınızı, onurunuzu zedeler. Evet, günümüzde son derece yaygın ve yaygınlaşmaya da devam ediyor. Fakat 3 yıllık bir ilişkide evlenmeyecekseniz yani ne zaman evleneceksiniz ki? Hiçbir şekilde sorumluluk almayan ve ilişkisinin arkasında durmayan bir adamdan hayır falan beklemeyin. Sizi kullanıp canı sıkıldığında da başından savıp atacak. Çok seviyor olabilir şu an için ve size değer veriyor da olabilir. Fakat bu kadar değer veren biri önüne gelen önemli bir kağıda sizin için imza atmıyorsa ve bu ilişkiyi helalinden taçlandırmaya niyeti yoksa, zaten sizin için hiçbir konuda fedakarlık yapmaz. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
383 Yorumla- +1 yıl
Daha güzel bir yanıt olamazdı. 👏
- +1 yıl
Aynen öyle. Çok teşekkürler :)
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. İliskinizin boyutunu bilemem
Ama her ne olursa olsun senin yerinde olsam burnundan getirir im
Haftada 3 gün mü geliyor 2 ye ya da bire düşür
Daha az mesaj daha az konuş nerden geldiğini sasirsin
Arada. mesgul ol
Çok açma telefonunu
Sensizliğin ne olduğunu anlasin
Baktin uzaklaşıyor gidiyormu vur tekmeyi
Sen yapmazsan o yapacak kafaya koymuş demektir
Tam tersine ustune duserse olumlu davran ama evliliğe gotur338 Yorumla- +1 yıl
Tsk @lotus-patra hanımefendi :)
- +1 yıl
Rica ederim 🙂
- +1 yıl
@Yomeyamo haklisin ama bazı erkekler bazı gazlara ihtiyaç duyar bu evlilik iş vb gibi seylerdir
Kimseye zorla bise yaptirsin demiyorum
Baski sadece evlenmek isteyip istemediğini ortaya çıkarır
Zaten evlenmek istemiyor başka dertleri varsa uzaklaşmaya başlayacaktır
Buda ilişkinin beş yıl şurup daha çok acı vermesinden iyidir
Ama bence yola gelecektir
O tirsiyor - +1 yıl
Tsk @KupaKızı03 , @ezgiikitapci ve diğer arkadaşlar
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılKabul etmenden yana değilim.
Madem evli gibi birlikte yaşamak sorun değil arkadaş için neden resmiyete dökmüyor ki işi.
Kendini akıllı sanan bir arkadaş sanırım.
Üç yıllık ilişkisine sahip çıkamayan bir erkekse hayır gelmez ondan.
Lafı dolandırmadan açık açık konuşmanı tavsiye ederim.
Ve net olmanı.
Hadi diyelim ilişkiniz aynı şekilde devam etti yinede evini bozma çünkü birlikte yaşamak evliliğe benzemez.
Herhangi bir sorun yaşarsanız kapıyı çarpıp çıkacağın bir evin olur.
Buda senin kendini güçlü hissetmene neden olur.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Yani diyor ki ben sevişmek için varım.
121 Yorumla
+1 yılbağlanmak istemiyor sanırım erkek arkadaşın bir seçenek olarak kalman ona mantıklı gelmiş netice de aynı evde yaşarsınız bir süre uymayınca haydi eyvallah diyecek gibi üç senedir sürmesinin sebebi de bence senin bu konuda konuşmaman
Birkaç defa gündeme getirirsen ihtimal ayrılmayı düşünecektir ve asıl niyeti ortaya çıkacaktır 3 yıldır sorunsuz giden bir ilişki de evlenilmemesi zaten bana biraz tuhaf geldi.
ne yapacağına sen karar vereceksin birkaç yılı da birlikte geçirirsiniz belki ya sonra? sonrasında onu nikah masasına oturtabilecek misin?
Yoksa sence 2 3 yıl sonra seni terk mi edecek30 YorumlaDaha neler? Tabii ki de kabul etmemelisin. Sana gerçekten değer verse evlenmeden önce aynı evde yaşamayı düşünmez, teklif etmezdi. Seni istediğini kullanacak. İşine gelmediğinde de kolayca terk edebilecek. 3 yıllık sevgiline de bunu yapmazsın ya. Bazı erkekler karaktersizlikte sınır tanımıyor. İşte ben hep bu yüzden erkeklere fazla yüz vermeyin diyorum. Yüz verdiğin zaman bundan cesaret bulup hadlerini aşmaya başlıyorlar. Sevgilin böyle bir teklifte bulunarak sana ne kadar değer verdiğini göstermiş oldu. Şimdi sende ona bunu kabul edecek kadar gurursuz, onursuz olmadığını ayrılmak istediğini söyleyerek göstereceksin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. senden sıkılıncaya kadar takılalım demektir bu.. bu bir dönüm noktasıdır senin için.. aile kurup çoluk çocuğa karışmak istiyorsan şu an ilişkini bitirirsin... ve yeni bir yol çizersin.. yok ben böyle takılırım.. zina yaparım yıllarca.. sonra adam sıkılır ya da ben.. yollarımızı ayırırız diyorsan , kabul edersin.. imam nikahı lafzı bile geçmiyor..
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Öyle dediyse evlenmez. Dorğu demiş evlilikte olacak şeyleri şimdiden yaşatmışsınız zaten niye evlenip nufusuna alsın ki? Yarın başkası çıkarsa rahatca bavulunu toplar gider. Boşanma yok evi-malı bölmek yok nafaka yok çocuk yok başka masraf yok. Öte yandan Avrupa tarzı evlilikler bu şekilde başıyor önce beraber yaşıyorlar aynı evde bir müddet sonra birbirine uygun olup olmadıklarını tespit diyorlar ya evleniyorlar ya yolları ayırıyorlar. Size nasıl uygunsa öyle yapın. Ama evlenme istemediğini net demiş en azından dürüst adammış. Kazara çocuk olsa bence daha çok sizi suçlar belki kürtaj yaptır der bunu bilemeyiz. Belli ki sorumluluk almak istemiyor. Evlilik kuruyorsanız iyi düşünün böylesi beraber yaşar bi müddet sonra ya temiz kız buldum evleniyorum derse naparsınız...
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba,
Bence belli bir süre arkadaş kalındıktan sonra tanıma aşamasını sağlıklı şekilde doldurunca bu da 2 yıllık bir süreyi kapsar ilişki terapistlerinin vermiş olduğu bilgiye dayanılarak. 2 yıldan sonrası resmiyete dönüşmesi lazımmış sağlıklı bir ilişkide. Ben 3, 4, 5, 6, 7
yılı bulan beraberliklerin laçkalaştığını düşünüyorum. Özellikle aynı çatı altında yaşamaya gönlü olan eşi yapacaktır sizi zaten. Evlilik öncesi birlikte yaşamaksa ; bence birbirini kullanıp, sömürmekten başka bir şey olmaz. Size saygısı olan yüzüğü takar. Sizin de kendinize karşı saygınız varsa eğer o ilişkiyi bitirin bana kalırsa.10 Yorumla Vur patlasın çal oynasın ohhh mıss senin için bir problem yoksa aynı evde yaşayabilirsiniz. Kaçıncı yılda olursak olalım erkekler için bakirelik önemli sonradan bu önüne problem olarak çıkmasın jfdjhd çıkarsa çıksın geri kafalı insanlar umrumda değil diyorsan yolun açık olsun jjlhg
00 YorumlaMerhaba..
Öncelikle tepki vermemeye çalış.
Bana düşünmem için biraz zaman ver de.
Ardından onsuz da nasıl yaşayabileceğini hayal et en iyi ve kötü yanlarını bir düşün tart.
Ama yanlarına da çok takılma.
Erkek veya kadın evlenmeyelim ama birlikte yasayalım diyorsa onun arkasında mutlaka bir çıkar vardır.
Her şeyden önce şunu da aklından çıkarma lütfen.
Şu an ayrı evlerde yaşamak senin bağımsız olmana olanak sağlarken, birlikte yaşamanız bağımsızlığını şimdiden kaybetmene neden olacaktır.
Ve şimdiden vereceğin tavizler ileride hayatının daralmasına mal olabilecek şeylerin başlangıcı olabilir.
Unutma..
En kötü ihtimalle yapabiliyorsan ayrıl derim.
Çünkü buraya bencillik kokusu geldi ve bu koku maalesef kolay kolay temizlenmez.
Sevgiler
🥂🌼00 Yorumla
+1 yılBana sorarsanız kabul etmeyin.. İsteklerinizi söylemeden de belli edebilirsiniz karşı tarafa.. Eğer kaçacak yer arıyorsa kendi bilir der yolunuza bakarsınız.. Kimsenin kimseyi oyalamak gibi bir hakkı yok bana göre.. Keşke beklentilerinizi biraz daha erken dönemde belli etseydiniz karşı tarafa. Eğer belli ettiyseniz ve hala aklamak istemiyorsa zaten ilişkiyi sürdürmenin alemi yok ki.. Keyifli günler..
#smellsmoke00 Yorumla
+1 yılTabiki de Kabul Etme PE*venk herif Dinimiz açısından Evlenmeden birlikte olmak Haram Yanlış anlama Canım sana demedim oğlana dedim Bune genişlik ya Valla Doğru Düzgün İslam din yaşanmıyor bu ülkede Hep Gavurlara özenti O Evlenmeden Cinsellik yaşayanlar Ateşte görürsünüz zevki Canım ben sana şunu Söyleyim Eğer Sevgilin Maddi Durumu evlenmeye müsait ise Evlenin öyle yaşayın Eğer Değilse Gezin ama aynı evde yasanmaz Cinsellik asla
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAslında evliliğe gitse güzel olurmuş ama maximum 24 yaşındasındır çocuk kaç yaşında bilmiyorum. Önce doğru kişi olduğuna emin olmak lazım. 3 sene iyi bir müddet tabii. Fakat kaç yaşındasın bilmediğim için tam net konuşamıyorum çünkü mesela 18-19 isen bi 3 sene daha bekle derim😂 20, 21, 22 isen de bekle. 24 isen düşünmeye başlayabilirsin bence. Bak 3 sene neleri değiştirdi😂 24 yaşındaysan ve artık evlilik düşünüyorsan dediğim gibi erkek arkadaşını ölç tart ve tamam buraya kadar mı yoksa ilişkiye devam mı diye tespit et. 3-4 sene sevgili olup evlenenler de var. Hayat koşulları bazen izin vermiyor çünkü. Aynı eve çıkılsa dahi birbiriniz için alışkanlık olduğunuzda evlilik de gelir ama tabi bir ihtimal olarak da kabak tadı verebilir ve karşı taraf hiç evlenmek istemeyebilir. Sen çalışıyor musun mesleğin ne ve karşı tarafınki ne? Buna karar verebilmek için birçok etken var.
00 Yorumla
+1 yılHayat senin. Beraber yaşamak istiyorsan yaşa. Neden senin onurunu zedelesin neden değerini düşürsun ki bir imzayla adamın tapusunu mu aliyosn sanki. Neden beraber yaşayınca kadın değersiz oluyor erkek değil? Bu yönde yorum yapan arkadaşlar açıklayabilir mi
30 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Bağlı kalmak, sorumluluk almak istemiyor.
Bazı insanların kültürü olmadığı için başka kültürlere özenir.
Böyle özentilerle de uyum sağlamak zor oluyor haliyle.
Hayır yok böylelerinde zamanı gelince sıkıldım der, kapıyı çarpar çıkar.
Evet acı ama gerçek ve daha fazla üzülmenizi istemiyorum.
Esen kalınız...🍃
06.10.21/01:5324 Yorumla- +1 yıl
@Tarkan8 ben orada bütün erkekler sorumluluk alamadığı, bağlı kalmak istemediği için evlenmiyor diye bir şey yazmış mıyım?
Siz neden genelleme yapıyorsunuz o zaman?
Böyle devam ederseniz başka türlüsüyle karşılaşamazsınız zaten. - +1 yıl
Sizin çevreniz sorunluluğunun sorumlusu biz değiliz beyefendi.
Kimsenin rahatlık alanını bozmadan gerçek halini göremezsin. Evlilik konusunu açarak ilk adımı atmışsın ve zaten belli etmiş kendini. Aslında bu yeterli bi sebep tek kalemde silmen için ama diyosan ki 3 senenin hatrı var. Her zaman ona musait olmamalısın. Ondan ayrı bi hayatının olduğunu ve onsuzda olabileceğini biraz daha rahatlık alanını bozarak göster ona. Aslında net olup evlilik olucaksa devam etmek istediğini söylemem şu asamada en mantıklısı.
10 Yorumla
+1 yılTrip at diyenleri salla gitsin.
Trip atarsan sıradan bir kızdan başka hiçbir şey olmazsın.
Açık açık dimdirek söyle ne istiyorsan.
Onun işine gelmiyorsa da bitir ilişkiyi.
Gözü kara olduğunu görünce daha orta yol bulmaya çalışacaktır.
Ha benim gibi pıcın tekiyse sevgilin sen ayrılalım deyince benim gibi umursamaz olup tamam derse eğer sevgilin , sen de bitirirsin ilişkini.10 YorumlaYemek buldun ye dayak var kac, eklemek elden su golden ohh alismis rutine ciddi anlamda sevgi, saygi, deger verse bu sekilde karsilik vermez bir erkek, seni oyalayabildigi kadar oyaliyor net baska mantikli ve detayli aciklamasi yok!🤷🏻♂️
Mesafe koy agir basli ol hep ertele onu10 YorumlaAdam seni sevmiyorum sadece boş vaktimi seninle dolduruyorum demiş resmen. Gerçekten seven adam kendisi evlenelim der. Çünkü senin onun hayatındaki varlığından mutluluk ve gurur duyar. Evlenince ayrılık zorlaşır ayrılık zorlaşsın ister. Aranızda birşeyler geçtiyse seni sallamayacaktır. Ben senin yerinde olsam bir dakika daha dinlemeden uzaklaşırdım o adamdan. Daha gencecik pırıl pırıl bir insansın biraz gururlu olmanı tavsiye ederim. Ben de yıllardır ilişki yapamıyorum ve buna üzülüyordum ama böyle saygısızlıklara tahammül edemediğim, sahte ilişkileri kabul etmediğim için yalnızım.
10 YorumlaBence o seni, seninle evlenecek kadar sevmiyor. Onun niyeti sorumlulukları üzerine almadan rahat yaşamak, kimse karışmadan hayatına devam etmek. Yani ihtiyaçlarını gidermek için seninle birlikte. Hani az bir süre de değil, üç sene olmuş. Yeterince birbirinizi tanıma şansınız olmuştur. İnsan gerçekten severse onunla evlenmek, sıcak bir yuva kurmak ister.
10 Yorumla
+1 yılHerkes gibi önyargılı cevap vermeden önce sormamız gereken sorular var.
1. Erkek arkadaşınız şuanlık belirli sebeplerden ötürü mü evlenmeyi düşünmüyor, yoksa evlenmesinde bir mani yok mu, sadece o sorumluluktan mı kaçıyor?
2. Siz tam olarak ne istediğinizi biliyor musunuz?
3. Siz ne istediğinize karar verdikten sonra düşünün taşının derim.
İlişkinizin detayını bilmeden hemen ayrıl demek çok saçma.10 Yorumla
+1 yılsakın kabul etme. Tepe tepe kullanacak seni. Bari düzenini bozma
63 Yorumla
Soran+1 yılbi erkek olarak daha iyi anlarsınız kabul etmezsem ayrılması mümkün mü sizce
- +1 yıl
Mümkün elbette. kabul edersen de sonra ayrılacaksınız zaten. en azından kullandırmamış olursun kendini
Soran+1 yıltamam o zaman çizgiyi çekeceğim mecburen teşekkür ederim
Evlilik için sen kendinden emin misin? Bence evlilik öncesi karşında ki insanı tanımak için muazzam bir fırsat yaşa belki ilerde seni acayip sinirlendirecek bir özelliğiyle karşı karşıya kalacaksın yol yakınken dönmüş olursun her ne kadar 3 senelik bir birliktelik olsada neyin ne olduğunu içine girmeden bilemezsin kavun değil ki popon koklayıp alacaksın evine
00 Yorumla
+1 yılailen seni okula göderiyor oku diye gönderiyor oku da adam ol diye gönderiyor yemiyor içmiyor parasını sana veriyor sen gidip soyadını bile tanımadığın bir adamın evinde yatıp kalkıp sabahlıyorsun ve bunu güzel bir şey miş gibi anlatıyorsun yazik...
Çok yazık... Üzüldüm ailene
'''Eğer soyadını taşımadığın bir adamın yanında uyanıyorsan komidinin üstünde ki para senin hakkındır'''
Der çıkarım00 Yorumla
+1 yılBence kabul etme madem evlenmeye niyeti yokmuş niye seninle bunca zaman birlikte en başında deseydi ya evlilik istemiyorum falan diye sende ona göre ya ayrılır ya devam ettirirdin demekki seninle dost hayatı yaşamak istiyorum niyeti o seven insan evlenmek sevdiği insanla yuva kurmak ister onun amacı gönül eğlendirmektir sevmiyodur seni
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılBence evlenmek başlı başına dünyanın en büyük hatası ve en saçma şeyi. Eğer illa evlenmek istiyorsan kabul etme düşünce yapılarınız farklı demek ki, sonu ayrılık. Ama istemiyorsan birlikte yaşayın ne olacak sanki ne değişecek yani zaten ailenden ayrı yaşıyorsun senin için daha kolay olur her şey
00 Yorumla
+1 yılAyrıl güzel kardeşim seninle bir gelecek düşünmüyor bırak gitsin yoluna sende yoluna bak ciddi ciddi bir gelecek düşünseydi nikahımızı kıyalım birlikte yaşayalım derdi sen otur bunu bi güzel düşün niyeti ciddi olsa zaten 3 yıl olmuş senin konusunu açmana gerek kalmazdı
00 Yorumla
+1 yılBöyle bir şey yapmanı uygun olduğunu sanmıyorum senin iyiliğin açısından diyorum çünkü bu tür kişilerin genellikle kendine has menfaatleri vardır karşı cins üzerinde bunu söylemek istemem ama tahmin edebildiğini umuyorum bu yüzden uzak durmak daha faydalı sen güçlü birisisin başkası olmadan da yapabilir ve kendi ayakları üzerinde başkasına muhtaç olmadan yaşayabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılYa bazen olabiliyor böyle hani 8 falan da yapıyorsanız hani evlenmeden bir süre böyle yaşamak istiyor olabilir hem seks falan yoksa sevgili yaşamak her türlü güzeldir ya hani cinsele yat olsun ya da olmasın Ben isterdim sevgimle yaşamak her gün onunla uyanmak kahvaltı yapmak kahve içmeye ki keşke sevgilin art niyeti yoksa bence süper bir teklif
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılaçıkçası bende evlenmeyi düşünmüyorum
aynı evde yaşasak yeter
ama sen evlenmek istiyorsan tabiki kabul etme
ya ortada buluşun ya da ayrılın
belki evliliğe hazır olmadığı için böyle demiştir
belki sevgisinden emin değildir
ya da en başta da dediğim gibi benim gibi evliliği saçma buluyordur
oturup konuşun00 Yorumla Seninle resmi olarak aile olmaktan çekinenin sevgisine ne kadar güvenilir bilemiyorum. Evlenince onun birinci derece yakını sen olacaksın. İnsan sevdiğini böyle istemez mi? Ayrıca şu an olası bir aldatılma vs. de hiçbir yasal hakkın yok yani onun canı istediğinde bitti der ve öylece kalırsın.
Ben asla kabul etmem. Resmen kaçak oynuyor, sorumluluk almak istemiyor.00 Yorumla
+1 yılBence adamın isteği normal. Altında hep berbat ihtimaller arıyorsunuz kadınlar olarak. Ne var yani burada? Zaten birlikte yaşıyor gibiymişsiniz. Masrafları da azaltmış olursunuz işte. Adam henüz evliliğe hazır değildir. Olamaz mı? Bu evlilik meselesi açılınca kadınların içinden hep devil çıkıyor a*. Hadi şimdi bana dislike atın.
00 Yorumla
+1 yılSevgiline güvenmiyorsun demek ki. Ha aynı evde yaşamışsınız, ha evlenip aynı evde yaşamışsınız. Eğer evlenmemesinde mantıklı bir sebep varsa şimdilik beraber yaşamakta bir sorun yok demektir. Güvenmediğin ve anlaşamadığın bir insanla ilişkiye devam etmek ne kadar doğru olur, bir düşün derim.
00 Yorumla
+1 yılİstemediğiniz hiçbirşeyi yapmayın, tercih sizin, evliliğe soğuk bakıyorsanız yaşayın siz bilirsiniz. lakin tercihiniz evlilikten yana ise ki nereye kadar bekar yaşayacaksın bu işin resmiyet de çocuk beklentisi dahil sizi ilerde düşündürür. Bence fikrinizi özgürce belirtin, doğrularınızı. Bugün sizinle evliliğe sıcak bakmayanlar yarın başkası ile evleniyorlar, kendinizi kullandırtmayın asla.
10 Yorumla
+1 yılEvlilik, kamuya yattığın kişi ve gece sayısını belgelemekten ötesi değil eğer aileler tanışmış olduğu haldeyse ilişki seviyesi. Ben de karşıyım fakat yer ve uslüp dolayısıyla karşındaki şahıs için böyle olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Sadece sorumluluktan kaçıyor belli ki. Yahut çok düşük bir ihtimal de olsa ilerisi için düşündüğünden olabilir.
00 Yorumla
+1 yılÇok mantıklı be bacım. Evlilik için o kadar uğraşacaksın bilmem ne bir sürü masraf uğraş sonra evleneceksin boşanmak istesen ayrı bir uğraş. E boşandınız diyelim sen rahatsın. Adam bir sürü nafaka ödeyecek. Yani artık 21. yy da evlenmek çok saçma. Yaşayın gül gibi aynı evde ne gerek var evliliğe
44 Yorumla
Soran+1 yılbi yandan mantıklı geliyo ama aileme ne derim
- +1 yıl
İşte bu solucan gibiler yüzünden bizim gibi dindarların nesli tükeniyor az kaldı :D
- +1 yıl
@İçseseduacı kardeşim dindarlığın kendine bilmem neyin kendine. Ben dindar değildim değilimde. Yani sizin haneden sayı düşmedi merak etme
Gizli Üye(36-45)+1 yılSakın kabul etmeee sakın. Onun gözünde değerin düşer. Benim ailem öğrense problem olur de. Ben böyle birşeyi kahul edemem de. şu an sevgiliyiz. Rahat olabiliriz. Bu kadar da rahat davranamam. Benim de her kadın gibi evlilik hayallerim var de bu seninle olsun isterim ama hayat neyi gösterirse de.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah’ın namussuzları erkekle el ele değmen bile günahken her gün çırılçıplak duracak mısın karşısında cehennemi siz hak ediyorsunuz rezil ucuz varlık adam bile seni nikahına almamaış almasına da gerek yok Allah’tan korkusuz kuldan utanmaz bir gün öleceğin kesin değil mi niye bilerek günaha giriyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBi müslüman olarak kabul etmemelisin zina büyük günahlardan evlenin sonra rahat rahat yaşayın
Zinanında tabi ayrı azabı var ha ateşe dayanabiliyosan o zaman yap al çakmağı eline parmağını yak ne kadar dayanabiliyosan çok kötü olur deme işte ama ahirette bütün vücudun yanarsa ne yapıcan kimse ne ölebilir ahirette nede o azaba dayanabilir çok çok kötü düşünsene dayanamıyosun ama ölemiyosunda12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılŞimdi nasıl kendimizi hissediyosak ve irademiz varsa ahirettede kendimizi hissedicez ve irademiz olucak şimdiki gibi yani düşün şimdi bütün vücudun ateşle tutuşsa yansa ama ölmesen çok kötü bu arada başka azabıda var mı bilmiyom yani zina yapan hani hem kabirde ayrı bişekilde azap çekip bide cehennemde yanıcakmı onu bilmiyom tam oyüzden bişey diyemicem ama tabi her müslüman cennete giricek sonunda kalbinde bir hardal tanesi kadar imanı olan cennete giricek diye biliyom yanlış bilmiyosam ya da yanlış değilsem
Cevap sahibi+1 yılKardeşim olurda zinaya düşücek olursa önce al parmağını çakmakla çok az vekletip yak 1 saniye ya da 2 sonra düşün daha fazlasına dayanabilirmiyim diye hiç deymez zaten 10-15 dakkalık bi zevk için dikkat et kendine iyi bak hayırlı akşamlar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvliliği ne zannediyorsunuz ya. Aşın artık bazı şeyleri. Çocuk istemiyor belki, evlilik çatısı altında bir şeylerin değişeceğini düşünüyordur belki. Birini sevmek demek onunla evlenmek demek değildir. Bunu böyle bilin.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyrılmalısın güzelim.. beraber yaşayacak sıkılınca bırakmak kolay olacak anlıyomusun. şimdi bana kalkıpta çok seviyorum ordan yorum yapma kolay falan deme aynısı başıma geldi terk ettim pişmanda değilim. evlenmeyecekse beraberliğin anlamı yoktu gözümde yine de sen bilirsin ama üzülmeni istemem
05 Yorumla- +1 yıl
Sonra noldu
Cevap sahibi+1 yıl@kardanadam28 sonrasi yokki terk ettim bitti gorusmedim konusmadim
- +1 yıl
Ne kadar surmustu
Cevap sahibi+1 yıl@kardanadam28 2ay. ben bilerek evlilik konusu actim nabzini yoklamak icin o da ne gerek var evlilige falan dedi yolun basindayken daha iyi oldu onlari duymak.. ayrildim bitti sonra cok kez aradi barismak icin ama hic gorusmedim.
- +1 yıl
şu an var mı sevgilin
+1 yılBunlar Artık bizde de yaygınlaşmaya başladı rahat bir yaşam tercih edebilirsin tabii
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 565 cevap paylaştı. Yol ver gitsin. Seni istedigin zaman birakabilecegi sekilde kullanmak istiyor. Evlilik sorumlulugunu istemiyorsa seninle olmasin. Eger aevmiyorsa da 3 senedir seninle ne isi var.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAfedersiniz ama yatalım kalkalım herboku yapalım ama resmi nikah olmasın, tek kişiye ait olmayım diyor
Evlenmiceksen neden 3 yıl konuşursun sevgili olursun kii63 Yorumla- +1 yıl
Çünkü or@sbu😺
Cevap sahibi+1 yıl@feyziiihüsnü ne alaka kardeşim ben erkeğe soyledim
- +1 yıl
Evlenmeyeceksen neden 3 yıl sevgili olursun demişsin kız or*sbu olduğu için iki tarafa da normal
Bu ne demek biliyormusun? Seni istediğim gibi kullanıp sonrada başımdan def edeyim sende bana hesap sorma
40 Yorumla
+1 yılO ne bicim bakis acisi ya. Amaci ne seni kullanip kullanip atmakmi. Cok kotu demis. Peki aranizda se. KS oluyormu?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Akıllı çocuk. Evlenip başına "resmi" dert almak istemiyor. Gayriresmi ilişkide ayrılmak hem masrafsız hem çok kolay. Eee bu duruma kadınlar da razı olduğu için... Sonları pek iyi olmuyor ama.. Neyse, bizi ilgilendirmez.
00 YorumlaDiret evlenmek iste oyle olmaz, ailem izin vermez vs şeyler de. Evlenmeyi kabul etmezse zaten geleceğiniz yoktur. Uğraşmaya değmez yani. 3 yıldır gönül eğlendirmiyodur ama bence kabul eder evlenmeyi eninde sonunda.
00 Yorumla
+1 yılBence onun kadar da sen suçlusun, net. Sevgililik yaşıyorsan bir defa bunları göze alacaksın.(tasvip etmediğim bir ilişki) 2. Si de böyle bir adamı üç senede tanımaman veya tanıdığın halde beraber olmak istemen ahrı bir suç bence.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle kabul etme, istediğim zaman çeker giderim demek istiyor istediğim zaman istediğimle birlikte olurum. Çalışmak istemezsem çalışmam , evde her şeyi sen yaparsın parayıda sen kazanırsın. Bende rahatıma bakarım diyor.
00 Yorumla Oldu paşşam başka isteğin var mı de bence. Hayırdır yani ohh evli gibi yaşa sorumluluklar yemekler temizlik başka şeyler herşeyi yap et ama evlenmeyelim ya hadi ordan yarın bigün tekmeyi koysa bi hak iddia edemezsin bence bu cümlesine aşırı tepki al
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 32,8b cevap paylaştı. adamın derdi evlilik değil çünkü aynı evde karı koca gibi yaşalım yatalım kalkalım derdinde
yok zaten ilişki yaşıyoruz diyorsan da seni kullanıyor geçmiş olsun30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılevlilik yapıp sorumluluk neden alsın ki? sen ona bir kadının bile göstermeyeceği hayatı yaşatmışsın. evlenip neden sorumluluk alsın ki?
beni istemeye gelecekler de. bak bakalım . seni kaybetme korkusu var mı yok mi00 Yorumla
+1 yılKabul etmeli miyim?
Ailen ne diyecek buna hatta buna izin veren aile düşünemiyorum bile. Neden evlenmiyor yolun sonu yol değil bu ilişkide kabul etme böyle bir şeyi.10 Yorumla
+1 yılBaşka yol izlemelisin
Aklında şu an yok belli
Ama bu şekilde ısrar edersen veya herlafin arasına açarsan
Gerilir isteyecekse bile istemez hale gelebilir10 Yorumla
+1 yılNerden buluyorsunuz böyle tipleri ben anlamıyorum evlenmeyecek ama istediğini yapacak yaşayacak ve hiç sorumluluk yüklenmeyecek. Sen sinirlendin ben öfke duydum en başından konuşulması gereken şeyler hemde 3 yıl. Bu sürede ne yaptınız konuştunuz memleket meselelerini mi? Kusuruma bakma ama sende bu zamana ne bekledin be arkadaş?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılTabi ki ayrılacaksın. Adam seni oyalıyor. İyice hevesini alıp gidecek. Ailenim yüzüne bakarken utanacağın işler yapma.
20 Yorumla
+1 yılBunu duyduğun an ondan ayrılman gerektiğini umarım biliyordursun
10 Yorumla
+1 yılaynısını bende sevgilime söylemiştim maksat sorumluluktan kaçmak ama bu napıyor ne ediyor konuyu evliliğe getiriyor vazgeçtim xd
20 Yorumla- Devamını Gör (249)
Devamını Gör(294)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim evlenmeyelim ama beraber yaşayalım diyor, kabul etmeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer