Beyler gerçekten nasıl kızlardan hoşlanıyorsunuz anlamıyorum. İlgi gösterip samimi davransan cepte oluyorsun tam tersini yapsan samimiyetsiz soğuk buluyorlar. Hayır ben nasıl davranmalıyım ki bi Allah'ın kulu da beni sevsin. Saçma sapan şeyler istemiyorum. Teşekkürler.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
"Biri beni sevsin" mantığıyla yola çıkılır mı?
Daha yaşın genç, bu kadar çabuk bıkılır mı?
Daha neler göreceğiz ne güzellikler
Kendin ol bundan sonra olur mu?
Çıkılır çünkü ben hiç sevgi görmedim hep bir yerimde bir eksiklik bende herkes gibi bir insanım ve benimle ilgilenen olsun istiyorum sadece sevgiye susadım hepsi bu.. Genç olmam derdim olmadığını göstermiyor benim yaşama sevincim yok. Ben hep kendim oldum neysem oydum öyle davrandım davranıyorum da ama tam tersi olanlar hep seviliyor 🙂
Bugün hayvanlar dahi sevgi boşluğunu doldurabilen canlılardır. İlla flört olacak diye bir şey yok, sevgi açlığı açısından. Genç olmana vurgu yapmamın sebebi, daha yolun başındasın. (ihtiyacın yok demedim).
Tam tersi olanlar emin ol sevilmiyor. Altında başka nedenler vardır bunun. Yaşama sevincin sadece bu konu yüzünden yok ise, şanslısın ki tek derdin bu. Zamanı geldiğinde hallolacak bir dert.
Tüm bunların yanında kendi tercihlerine de bakman lazım, doğru mu diye.
Onlari almama imkan tanıyan bir ailem yok.. Olabilir ama 2 defa red yedim ve kimse sevmiyor gerçekten normal değil. Seviliyor, çok görüyorum şımarık, ilgi meraklısı cins cins insanlar.. Bana da başka derdi olanlar denk geldi 3 kez hemde.. Ben tercihlerim doğru mu bilmiyorum 😞. Hep bi acaba var..
Dünyaya maddi veya manevi anlamda şanslı gelen insan sayısı binde bir. Onların da başka sorunları sınavları var hayatta. Küçük şeylerle mutlu olmasını bilen insanlar, bu dünyanın tadını çıkaran insanlardır.
Sen kendini geliştirip, bi işin ucundan tutacaksın. Kendi fırsatını, hayatını kuracaksın maddi manevi anlamda.
Genel olarak söylüyorum, gösteriş dolu ilişkiler dolu etrafta kanmamak gerek. Reddedilmek dünyanın sonu değil, herkes herkesi sevecek beğenecek diye bir kural yok. Dertsiz insan yok, bunu ne kadar dışa vurduğuyla alakalı her şey.
Ben de küçük şeylerle mutlu olabiliyorum küçücük bir söz bi tebessüm bile beni o kadar mutlu ediyor ki o gün bayram oluyo bana cidden.. Kendime hiç inanmıyorum. Hiçbir şey başardığımı düşünmüyorum.. biliyorum ama off anlatamıyorum..
Başarı dediğin şey görecelidir, kendine haksızlık yapmayacaksın. Herkes dünyaları devirecek diye bir kaide yok. Küçük şeyler mutlu ediyorsa, genel olarak mutlusun demektir.
Önce kendine yatırım yap başkalarına değil.
Ben dünyaları devireyim demedim ki hicbir sey yapamıyorum gibi hep. Bir kere bir şeyi başardığımda kimse gurur duymadı benimle hep kötü olduğum yüzüme vuruldu. Değilim. Çok görmediğim için gülemediğim için öyle. Nerden başlayayım ki
İlla birilerinin tebrik etmesini beklersen olmaz bu iş. Yabancı dil öğren. Bir işe gir part-time da olsa çalış, sosyalleşmiş yeni insanlar tanımış olursun. İlgini çeken konuları okumaya araştırmaya devam et. Hobi edin resim çiz, dikiş yap, spor yap.. Bin tane şey var. Başla birinden.
Öyleydim işte 🤷🏻♀️. Teşekkür ederim deneyeceğim
Önemli değil. Elalem ne der? Sorusunu kafandan sildiğinde her şey yoluna girer merak etme.
Bunu asla dert etmem ama ailem hep bu düşüncede..
Bazı konularda ailenle aynı düşüncede olmasan da, kendi doğrunu yapmak zorundasın
Ahh umarım karışmazlar..
güzel tarif ettim demekki ikisinin ortası lazım
İkisinin ortası ne oluyor anlamıyorum napsam batıyor. Çocuğa ilgili davranıyorum soruyorum ki sever mi konko coptösön diyorlar bana 😑
kendin olmazsan her zaman kaybedersin başkasının ipiyle kuyuya inmek değirmende şu taşımaya benzer
Ben kendimim zaten.
Doğru kişi karşına çıktığında olduğun gibi davranıyorsun rol yapman gerekmiyor çünkü seni sevmeye hazır biri var karşında
Beni kimse sevmiyor ki. Ben hiçbir zaman rol yapmadım neysem hep oydum ben hariç herkes seviliyor.. 🤷🏻♀️
Merhaba bugün benimlen evlenir misin
Hayır
Peki arkadaş olsak
Hayır konuştuğum biri var zaten 🙂
Zayıf küçük göğüslü küçük kalçalı kızlar
Bedenini sormuyorum tek düşünceniz bu zaten 🙄
Sonradan okudum sorma ya utandım varya
Hmm evet belli
Aynı şeyi bende düşünüyorum ilgi gösteriyorum ilgi göstermeyen erkeğe düşüyor ilgi göstermiyorum ah şöyle ilgili bir erkek bulamadım diyor napıcaz
Bende onu soruyorum. Kızlar ilgiyi seviyor vıcık vıcık olmadığı sürece..
Hiçte vıcık vıcık değil Gayet makul ölçüde ilgi gösterdim sorun nerde biliyor musun sorun kızlar istediği erkeğin ilgisini istiyor yedekte duranın değil
Evet öyle sevmediğimiz insanı zorla sevemeyiz..
Ama muhabbet ediyor her türlü derdini anlatıyor buluşuyor
Düzgün biri değil demek ki oynatıyor işte
Beni mi oynatıyor
Bence evet
Nereye kadar oynatacak bir yerden sonra ben vaz geçerim zaten
🤷🏻♀️ Allah bilir
Senin durum ne alemde
Çok karışık..
Anlat sen beni dinledin
Biz 1 aydır konuşuyoruz ve flört bile değilken 3 4 kez tartıştık ama çözüp devam ettik.. sonuncu kavga felaket oldu benim de canım boğazıma dayandı her şeyi dedim. Bu son kavga olmamalıydı dedi. Onu sevdiğimi itiraf ettim o sinirle. Onun da bana karşı içinde hisleri varmış ama bu ateşe dönüşmemjş o son kavga yüzünden.. dedim ki imkansız mi oldu artık imkansıza döndü dedi. Hiç mi sevmezsin dedim bilmiyorum dedi. Çok ağladım o gece. Ertesi gün hiçbir şey yok gibi devam ettik. Ama eskisi gibi pek iltifat yok gibi kpss ye hazırlanıyor bir de pek vakit ayıramıyo.. işte öyle
Sen hata etmişsin itiraf ederek
Neden ki
Ters teper bu erkeklerde
Tepmiş de zaten. Hisleri hemen kaybolabilir mi ki 😞
Zaten bu kadar kısa sürede bu kadar kavga normal değil
Anlaşamıyoruz biz uyumsuzuz dedi ben ısrar ettim..
Zıt kutuplar birbirini çeker derler ya sizde öylesiniz
Gerçekten zıtız ama 😅 onun sevdiklerini ben sevmiyorum.
Buyur burdan yak 😂
Ve şey de dedi
Resmini görmediğim birine nasıl aşık olabilirim sadece 2 kez o da 5 10 sn. Bi kere ben istedim bi kere kendin attin gerisi yok 3. Ayda 3. resjm gelirdi artık dedi
Seni doğru düzgün görmedi yani orada haklı
2 3 kez falan evet
Oda resim sanırım
Evet
Haklı ya bu kadar bencil olma bence
Olursa devam ederse biraz daha cömert ol
Bende atmaya başladım ne kadar sürede bi olur bilmiyorum haftada bi iki falan yeterli mi sence
Yeterli tabiki ama süreli atma adam biraz baksın 😂
Yok süreli yapmıyorum xjsjxjss
Vesikalık ta atma tabi 😂
Ahaha yok artık
😂😂
Öyle işte 💁🏻♀️🤦🏻♀️. Bir de fazla zaman ayırmıyor 20 30 dk da bir yazıyor hatta 2 saatte bir ders çalışıyor durmadan hiç. Bense mesajıma 3 dk bile geç yazılmasına uyuz olurum. Bi sorun çıktıysa tamam ama gerisi kötü hissettiriyor.
Haklısın adamın geçerli nedeni var ama insan gene de kendini kötü hissediyor
Evet onu da anlıyorum ben de haklıyım.. çıkmazın içindeyim iste görüldüğü gibi..
Çok kısa zamanda bu derece bağlanmak ta çok doğru değil
Biliyorum ama ne diyeyim ki kalbime..
Biraz daha yavaş ilerleyin bence
Baya yavaş daha nolsun. Flört bile olamadik
Görünüşte olamamışsınız da ama içinden sen baya iletdesin
Yani? 😅
Sen de kendini biraz dizinle
Yapamıyorum ki
Sen abayı yakmış sın valla ama onda aynı hisler yok tam oluşmamış daha
Biliyorum hisleri yok
Sen acı çekersin
Çekiyorum zaten
Yazık ediyorsun bence kendine
İçinde bir şeyler oluşur diye çabalıyorum..
İçinde bir şeyler oluşsun istiyorsan fazla yakın ilgili davranma
Ya napayım bende tam öyle yapıyorum
İkisinin ortasını uygula o zaman ;)
O nasıl oluyor?
Çok beklentim var ama karşılayan yok maalesef...
Genel sordum seni değil knk
Ben de fikrimi söyledim...
Kendini söyledin geneli değil?
Herkes benim gibi😊
Söyle o zaman ne istiyorsun ne beklentin var 🤔
Yürek istiyorum, güven istiyorum, sevgi istiyorum. Hee tabi hepsinin gerçeğini istiyorum...
O bana güvenmiyor ki. Sevgi desen deliler gibi seviyorum onu ilgiyi öyle bi basıyorum ki yazınca ayh keşke beni de böyle sevseler diyor insanlar
Hep öyle oluyor zaten. Seviyor zannediyoruz, sevmediğini farkediyoruz. Bir körü körüne seviyoruz. Güveniyoruz sonra da aldatiliyoruz. En sonunda da defteri kapatıp köşemize çekiliyoruz
Ben gerçekten seviyorum onu 😞. Ama onun hisleri yok bana karşı 🥺
Ben de çok seviyordum. Aldatilinca aklım başıma geldi
Allah belasını verir umarım. Ben onu aldatmıyorum ki sadece onu seviyorum başka kimse yok
Keşke beni de biri sevseydi, ben ona bir ömür sadık bir eş kalırdım ama sevene rastlamadık maalesef
En azından bi ara mutluydun.. Ben hiç olmadım..
Bir ara evet. Sadece 7 ay...
1 salise sevilmedim 7 ay bana bayram olurdu 🥲
7 ayın sonrası ise zülüm...
7 ayın acısı fazlasıyla cıktı. Ağzımdan burnumdan geldi. Keşke hiç olmasaydı dedim en sonunda...
Anlatsana biraz merak ettim dertlisin baya..
Daha sonra anlatsam olur mu? Yola gideceğim, hazırlanmam gerek...
Olur sorun yok. Hayırlı yolculuklar.
Teşekkürler. Beni ekler misin. Özelimi burdan anlatamam...
Mm maalesef. Onun görüp sorun etmesini istemem zaten güvenmiyor iyice kırmayayım bunu
Anladım. Araniz bozulmasın Boş ver öyleyse.😊 dilerim mutlu olursunuz
Eğer sorun olacaksa yorumlarımı da sileyim
Aramız zaten bozuk gerci xjsjss. Umarım oluruz 🥲. Yok gizliyim zaten göremez bunları
He tamam o zaman 😊
😊
Olduğu gibi olsun
Olduğum gibiyim zaten ama tüm yapmacıklık seviliyor
Sana denk gelmemiş demektir
Hep mi bana gelmez 🙄
Şans kısmet diyelim nasıl insanlar geliyor ki
Amacı kötü olanlar kullanmak isteyenler.. vs vs
Himm anladım insanlar bir zaman sonra seks istiyorkar haklısınız
Bi zaman sonra değil direk dalıyorlar o konuya..
Oda his bir şey değil yaa abaza gibi, yani çok ayıp her şey seks değildir tamam bende bazı şeyler olsun isterim ama her dk bunu dile getirmek olmaz
Evet
Umarım bulursun
Umarım..
Beyinli olanlardan
Çok şükür Allah diğerlerinden alıp bana vermiş ama onlar beyinsiz tercih ediyorlar :D