Görünüşümü beğenmediğim ve kısa boylu olduğum için sevilme konusunda ümitsizim. Ne söylemek istersiniz?

Yorum yaparken dürüst olun teselli etmeyi amaçlamayın. Görünüşümü beğenmiyorum ve boyum da kısa. Bu yüzden sevilme konusunda ümitsizim kim beni ne yapsın diyorum bazen.

Görünüşümü beğenmediğim ve kısa boylu olduğum için sevilme konusunda ümitsizim. Ne söylemek istersiniz?
Cevapla