Tipsizim boyum kısa diye sevilmediğimi neden inkar ediyorsunuz?

kızlar elin yakışıklı uzun boylu döşü kıllı berkecanına koşa koşa gider şap şup yalap şalap şappa şuppa olur. İş bana gelince dünya yogg çeker. Çünkü ben tipsizim boyum kısa diye beni kimse sevmez kime çıkma teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser ona aşık olmamı kendine hakaret sayar topukları kıçına değe değe ardına bakmadan kaçar. Yemek yedikleri anda beni karşılarında görse tiksinmekten iştahlari kapanır ama bazıları olbot bor gon sonondo olor diye nasihat verir gel sen ol diyince ortadan tüyer oysaki bu yaptıkları trilyon kazanan birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir. Peki sorulunca neden bunu inkar ediyorsunuz?

Tipsizim boyum kısa diye sevilmediğimi neden inkar ediyorsunuz?
Cevapla