Tipsizim boyum kısa diye sevilmedigimi neden inkar edip avuntucu Nebahat gibi boş beleş teselliler veriyorsunuz?

Kizlar elin yağuşuklu uzun boylu döşü kıllı berkecanina koşa koşa gider bana gelince nah çeker. Çünkü tipsizim boyum kısa diye beni görünce kızların midesj bulanıyor kusmaya gidiyor benle tokalasinca elim necasete değdi diypr bana bukalemunun bokbocegine benzeyen mutantı diyor yemek yediklerini anda beni görünce iştahları kapanıyor. Gittiğim yeni mezun genç bayan psikolog sevgilin var mı diye sordu cevap vermedim yok deseydim hahaha senin gibi tipsizi kim napsın demesinden şüphelendim. Çünkü ben kime çıkma teklif etsem sen kimsin be hödük aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gooottymun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser ona aşık olmamı kendine hakaret sayar topukları gooottune değe değe ardına bakmadan kaçar bazıları da anca olbot bir gün senin de olur diye nasihat verir oysaki bu trilyonluk birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir. Peki neden bunu inkar edip avuntucu Nebahat gibi teselli veriyorsunuz
Tipsizim boyum kısa diye sevilmedigimi neden inkar edip avuntucu Nebahat gibi boş beleş teselliler veriyorsunuz?
Cevapla