Sizce ne yapmalıyım kzlar siz olsanız napardınız?

5 yıllık ilişkim var 9 aylık evlıyım eşim mermer işinde calısıyor calısmayı cok seven biri ve pazar da dahi calısır yanı bana vakıt hic ayırmaz anca ben zorlamam gerek suraya ckalım buraya cıkalım diye 5 senenin içinde toplasan anca 15 kere beraber carsıya cıkmısızdır ne cafe ne restaurant ne eglence hayatta sevmez anca evde olacak annesine bile ben zorla getırıyorum gidiyoruz 2 saat oturup hadi kalk gdelım bide erken yatar 10 da fılan ama erkek arkadaslarıyla arada bi 2 haftada 1 fılan içer ama onların yanından 1 e 2 ye kadar gelmez benle bıle bukadar vakıt gecirdigini hatırlamıyorum işte benle vakıt gecirmıyosun diyorum calısmam lazım para kazanmam lazım aksam gecırıyoruz ya zaten 8 den asagı gelmiyor eve 10 da veya en gec 11 de yatıyor artık sıkıldım benle gezmemesinden hep tek bsıma ckıyorum kimsemde yok bi aileme gidiyorum okadar bunaldım artık beni ynlıs dusuncelere itiyor bosanma seyıne geldim artık bunaldım
Sizce ne yapmalıyım kzlar siz olsanız napardınız?
Cevapla