Arkadaşlar ya gelmezse gelmesini çok istiyorum ne yapmalıyım?

Deliler gibi aşığım başından beri hiç sağlıklı mantıklı davranmadim. O da beni hiç sevmediği sevmediği için mantıklı davranmadi hep ama hep kullandı. Benimde psikolojim iyice alt üst olmuştu param bitti sonuçta benim ailem fabrika sahibi değil sonuçta. Ama ben aşık oldum deli gibi arzuluyorum onu şimdi 15 Temmuz doğum günüm de buluşacağız dedi ama vazgeçer gelmez diye zor tutuyorum kendimi. Birde yazmamak için bir kendimi zor tutuyorum watshaaptan. Bana yardımcı olun ne yapmalıyım doğum günüme kadar yazmamam için. Çünkü o bana ben buna hediyeler aldıkça o kadar yardimima rağmen bile isteğe altına girip zevk almama rağmen bana buluşurken hediyeler alırken iyi davrandı eve gelince soğuk. Dayanamıyorum çok yorgunum nasıl sabredeceğim hiç doğru düzgün arkadaşım da yok. Ben büyük bir rahatsızlık geçirdim o dönemde psikolojim çok bozuktu arkadaş edinemedim şimdi herkes çevresini kurdu tabi. 15 temmuzda gelmesi için ne yapmalıyım?
Arkadaşlar ya gelmezse gelmesini çok istiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla