Çirkin olduğum için kimseyi rahatsız etmeyeyim modunda takılıyorum. Niye çirkinim?

Kırk yılda bir birinden hoşlanıyorum. Onu da yıllarca içimden seviyorum. Kız güzel değilse erkek niye mutlu olsun ki? Rahatsız olur. Buna mı kaldım, diye... Zaten pek hoşlanmıyorum kimseden ergenlikteki gibi değilim. Hayat duygularımı kontrol etmeyi öğretti. Geride durmayı öğrendim hayal kurarken bile.

Çirkin olduğum için kimseyi rahatsız etmeyeyim modunda takılıyorum. Niye çirkinim?
Cevapla