1 yıldır beklediğim çocuk peşinden kostugum çocuk bugün bana sevgilim var dedi bu acıyı nasıl kadirabilirim,?

O kadar cok çabaladım ki okadar çok bekledim gelcem dedi gelmedi her şeyine rağmen sevmiştim üstüne bide hakaret etti posetsin seviyesizsin küfürler etti. Her zaman kuaförde bakım yaptırıp ağda yapar tüm paramı harcadım az kala okulda kalıyordum. Arkadaşlarıma rezil ettim kendimi. Yazık ettim kendime. Baştan deseydi sevgilim var diye hiç biri olmayacaktı belkide geldi kullandı beni duygularım yıprandı. Sabahtan duvarı izliyorum bilmiyorum napcam ağlamak istiyorum aglayamiyorum da
1 yıldır beklediğim çocuk peşinden kostugum çocuk bugün bana sevgilim var dedi bu acıyı nasıl kadirabilirim,?
Cevapla