Öncelikle selamlar dostlarım :))
Konu belli zaten.. Takipçi sayısında değişiklik oluyor ki bu aktif olduğu anlamına geliyor ama isteğimi ne reddediyor ne de kabul ediyor.. Yani isteğimi net gördü? Neden bekletiyor olabilir.. Kendimi iyice enayi gibi hissetmeye başladım.. Görüşleriniz nelerrr?
Konu belli zaten.. Takipçi sayısında değişiklik oluyor ki bu aktif olduğu anlamına geliyor ama isteğimi ne reddediyor ne de kabul ediyor.. Yani isteğimi net gördü? Neden bekletiyor olabilir.. Kendimi iyice enayi gibi hissetmeye başladım.. Görüşleriniz nelerrr?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aynı sorunu yaşıyom şu anda hayır gördü yani ama işte yapicak bişi yok wallah
Ya reddet ya kabul et böyle mal gibi bekliyorum.. Acaba istek atmayayım diye mi böyle yapıyor.. Geri çekmeyi düşünüyor musun?
Geri çekme illa kabul eder
Ben öyle yapcam
Benim artık 2 gündür duruyo dursun daha wallah onlar inatçıysa bizde öyleyiz
arkadaşım malsın kesin reddedicek dedi.. Özgüvenim bile yok şu an ama bekleyeyim.
Bekle ya arkadaşlarına bakma
Bişi olmaaaz
benimde 1 gün vlla enayi gibi beklicem
inşallah :/
Onlar enayi çünkü kabul etmiyolar 😌😗
Amin Amin
tavrımız budur DFLGŞVCBLŞŞSDFLLŞDCVBCŞLŞBSFGLŞSDFLŞCXVLŞVCBLŞSFELŞ
Eveeeet
pist bise dicem özele gelsene
Gelliiim
gelemiyorum xp yetmio pü
sey dicektim nie kabul etmiyorsun diye yazsam mal olur muyum
Dur ben yazicam şimdi özelden
Yerinde olsam geri çekerdim kesinlikle isteğimi..
ama öyle de triplenmiş gibi olmuyor mu? zaten dün attım isteğimi beklesem mi?
Attığın istek kabul edilmedi ve geri çektin. Doğal işleyiş budur zaten.
yani evet ama anladıkları şey bunun tam tersi oluyor..
Aktif olup da isteğini kabul etmeme nedenini açıklayabiliyorsa, neden isteğini geri çektiğini sorma cesaretini gosterir.
işte bu aşırı doğru :|
Açıkça isteğini kabul etmek istemiyor işte canım
e reddetsin o zaman.. niye bekletiyor çok saçma..
Bende gelen istekleri kabul etmem ama silmem
niye. d bi arkadaşım istek attı direkt reddetti beni niye bekletiyor
Hmm bilemiyorum kararsızdır belki
off :( napcam ben simdi
Bekle bakalım ne olacak
1 ay falan bekleyeyim dimi. d neyse pazartesi çekerim isteği geri..
İsteği çekme kalsın bana bakıyor isteği geri çekmiş der
ya o da var ama böyle de sanki bir daha atmayayım diye bekletiyor gibi geliyor
Başkasıyla konuşuyordur Belki yedekte tutuyordur seni
bilmiyorum bu daha kötü..
Mesaj at sende
ne dicem
İsteğimi neden kabul etmiyorsun de nolacaksa olsun
hayır hayır bu cidden enayilik olur
Ozaman farklı bir hesaptan yaz
Engeli bas kendine gelsin
iyide engellesem nolucak ki :/ kendi kendime triplere girmekten başka bir bka yaramicak
Yarar bence seni kaybetmiş olacak engeli yiyince
sence umrunda olur mu. d
Olsa da olmasa da seni kaybetmiş ya gerisi mühim değil
yani evet :/
Keşke senin değerini bilen birisi ile konuşsan😔
öyle biri yok :))
Belkide yakınında kini göremiyorsun 🥺😔
sanmıyorum :/ benden hoşlanan biri var fakat herkese yürüyen bir tip yani her türlü boşluktayım
Anladım üzüldüm adına gerçekten sevilmeli hakeden birisin
çok teşekkür ederim :))
Rica ederim ne demek
Kız arkadaşı varsa eklemesine izin vermiyordur
hayır yok..
Kendini tanıt
Beni biliyor önceden bir konu hakkında konuşmuştuk.. Yarışma gibi bir şeydi.. Ona rağmen kabul etmiyor
buyu yaptır
param yok. d
ben yapardım eskıden çok sevıyorsan bakarız
karması bana girsin dimi. d