Çok abaza olduğum konuşmalarımdan belli oluyo beni hep başka yere çekmek istiyorlar buyüzden nasıl normale dönerim?

Hep sapık sanıyolar beni aklım orada olduğu için saklayamıyorum başıma bela oldu napıcam

Çok abaza olduğum konuşmalarımdan belli oluyo beni hep başka yere çekmek istiyorlar buyüzden nasıl normale dönerim?
Cevapla