Nişanlıma dürüst olmadığım için vicdanım sızlıyor. Bu durumdan nasıl kurtulurum?

Bir akraba vesilesiyle tanıştık, görücü usulü gibi oldu sonra yüzük taktık. Daha önce hiç sevgilim olmadı vesaire dedim fakat 4 sevgilim oldu, hepsiyle otele gittim. Tabi temizim ama o hariç herşeyide yaşadım, aklınıza gelebilecek herşeyi. Hatta onuda yaşadım ama siz anladınız. Vicdanen rahat değilim ya. :( Dürüst ol demeyin olmak istemiyorum bu defa niye yalan söyledin dicek.

Nişanlıma dürüst olmadığım için vicdanım sızlıyor. Bu durumdan nasıl kurtulurum?
Cevapla