
Telefon açıp zor durumda olduğunu ve ancak sizden yardım isteyebileceğini dile getirse ona ne dersiniz?
Sanırım ben dalga geçerim ciddiye almam😀😀

Telefon açıp zor durumda olduğunu ve ancak sizden yardım isteyebileceğini dile getirse ona ne dersiniz?
Sanırım ben dalga geçerim ciddiye almam😀😀
Elimden gelen bir şey varsa yaparım. Aldatan adama öfkem bile sürmez o kadar, zaten bir anlamı kalmamıştır bende o yüzden herhangi bir insan yardım istediğinde nasıl karşılarsam öyle karşılarım
Cevap
34Cevap
Reddederim hatta durumunu daha da zorlaştırırım
Ben yardım ederim heralde yaaa safım ben fjfmg
Yüzüme vurma bari yaa fkfkg
Yapardım değil mi dlflg
Yüzüme vurma dedim laaan fkfkg
Konuşmuyorsun yazıyorsun bu bir.
Ben Söylesem de sen inkar et bu iki fkfkg
hadi ordan bacım der kapatırım telefonu.
Ben aynı şeyi yapsam.
Banada hadi ordan güzel kardeşim desin kapatsın isterim. Doğrusu budur. Ama yapmam işte o kadar haysiyetsiz olmam
Basıma gelmişti , eve giderken yolda karsılasmıştık
rahatszılanmıştı, ve yanında ufak bir çocuk,
su felan verip yüzünü yklayıp evine bırakmıştım...
Yani çok kötü ayrılmadıysak yardım ederim. Ama bunu fırsata çevirmek bir araya gelmek falan isterse kesinlikle uzaklaşırım.
İnsanların acı çekmesinden hoşlanmıyorum. Eski sevgilimse zaten kötü ayrılmış olamayız. Yapabileceğim bir şey ise yardım ederim.
Gönlüm istemez , ama insanlık kim olursa osun yanında olmamı ister. Yani yüzüne bakmam ama yardımcı olmaya çalışırım.
Eskiye dair hiçbir iz bırakmadan ilerlediğim için aradığı kişiye ulaşamaz o yüzden benlik bir durum da olamaz.
Bana bu kadar büyük bir vicdansızlığı yapana benim de vicdanım devredışı kalır.
Kendi başının çaresine bakar. Böyle birine yardım etmem.
Ben yardım ederdim ama yardım edip bittikten sonra asla tek kelime konusmazdim. teşekkür etmesine bile izin vermezdim.
Belinin ortasına tepiği vururum 😂
aldatıp omurgasızlık yapmıs zaten bele ihtiyacı olmaz 😎 yine ateş gibiyim bak
Ya süveyda bu nedir ya çiçek Abbas gibi 😂😂
Fenasın başa belasını 😂😂😂
get the f*ck of on the shit, intikam için sessizce yardım ediyormuş gibi yapar ters köşe yaparım
Mantıklı
Umrumda olmazdı alay eder dalga geçerdim 🤣🤣az bile olmuş bu yaşadıkların hakettin hepsini falan
Gerçekten yardıma ihtiyacı varsa yardım ederim tabiki
Baksin başının çaresine bana ne. Başını belaya sokarken bana mı sordu?
Bananeeee kelimesinin anlamını öğretirim ölsün gebersin umurumda olmaz
Yardim etmem ya zaten eski sevgililerim bana ulasamaz
Yardım ettim ben ya zamanında. Hatta arabamı bilr vermistim
Beni aldattığı kişiden istedsin yardım etmem tabiki
Ölse cenazesine gitmem, Allah'ım yaşatmasın bu durumu ama tavrımız nettir.
Ben yardımcı olurdum sırf onu ezik görmek için bile
Git sevgilinden iste derim sen ne kadar yüzsüz utanmaz bir kadinmissin derdim
Yallah başka kapıya derim, beni boynuzladığın karı sana yardım etsin.
Çevresindeki tek insan ben değilimdir gitsin başkasından yardım istesin şeytan görsün yüzünü
Hak ettiğini yaşaması için o kadar beddua etmiştim başına geleni zevkle izlerim sadece
Hepsinin canı cehenneme
Gebersin onun için tırnağımı bile kıpırdatmam
Yardım etmem ölsün djfjf
Tamam der çağırıp yatağa atar ite davranır gibi davranıp sonra yüzüne tükürüp yollarım
Valla yansa bir damla su dökmem o kadar o derece
Salaak ben kesin vicdan yaparım
Elimden gelirse ve gercekten yardıma ihtiyacı varsa yardım ederim ama bundan ilerisi olmaz. Sokaktan gecen biri olmustur o benim icin :)
Sevgili konusu ve yardım isteme arasında baya fark var yardim ederim ama konu oraya girerse konuşmam tepkimi koyarım ortaya
ilişkinin bitiş şekline bağlı bu konu ama ortada bir aldatma durumu varsa o telefon açılmaz bile
Ne istedigine bagli , yapabilcegim birseyse yaparim
Beni aldattığı kişiye gitmesini söylerim
Git beni aldattığın kişiden yardım iste derim :)
Ulaşamaz bana :) ulaşılmaz olmayı seviyorum :)
Ona cesaret edemez
Değişir yani hayati meseleyse ancak yardım ederim
Yardım isteme konusuna göre değişir
Beni aldattığı kişiden istesin
Yardım falan etmedim, etmem de.
Bana ulaşamaz bir daha.
Bende yardım istemezler..
Yardım etmem muhatap olmam.
Yardım edebileceğim bir şeyse yaparım.
Zerre umrumda olmaz, olmadıda.
dönüp bakmam düşmanımdır
Umursamam
Telefonu açmazdım
Yüzüme bakmam boş iş
Arayamaz (=
Çölde su vermem
Gidip sevgilinden istesene derim, ne dicem
Kâle almam
N*h çekerim
Telefonu açmam bile
işim olmaz banane derdim
yallah başka kapıya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?