Ben sevgi'nin ve aşkın ya da ilişkinin emekten çabadan geçtiğine inanırım şu anki ilişkimde de biraz olsun emek ve çabam olduğunu düşünüyorum En azından sabrettim bekledim aynı şekilde bir daha olsa bir daha yapardım çok daha fazlasını yapardım onun için ancak burada istenmemek reddedilmenin nasıl olduğu da önemli, yani beni ve duygularımı aşağılıyorsa o kişiden hemen o an soğurum ama hayır gayet normal bir şekilde hatta mahcup üzgün bir şekilde reddediyorsa ya da istemiyorsa savaşırım tabii ki fazla abartmam ama sonuçta hayata bir kere geliyoruz bir kişiye bu kadar takılmamak lazım.
En İyi Cevaplar