Profiline baktığınızda kendinizi tutamayıp da yazdığınız ve bu yüzden olabildiğince kendinizi tuttuğunuz biri var mı? 😅

Profiline baktığınızda kendinizi tutamayıp da yazdığınız ve bu yüzden olabildiğince kendinizi tuttuğunuz biri var mı? 😅

Hayır, Aslında Sohbetin Bitmemesi İçin Elimden Geleni Son Ana Kadar Yaparım.
Ama Bir Daha Yazmamam Gerek Dediğim Andan İtibaren Kimse Bana O Mesajı Yazdırtamaz.
Cevap
14Cevap
Kimseyi stalklamıyorum
tutarım ya yazmamak için, tutarım tutarım..
tutar mıyım? tutarım di mi? ben gidip bi bakayım profiline.
34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında garı vardı da
Ben mi yazmadım 🤪
Sana ve birkaç kişiye içten gelerek yazdım. Çok meraklı araştırmacı tatlı samimi bir kadınsın arkadaşım olduğun için mutluyum
Teşekkür ederim 😊 Ama mesaj geçmişimiz neden görünmüyor?
Bilmiyorum ki yakın zamanda konuşmadık demekki :)
Şıtakl sevmem yapın da sevmem ayrıca Şıtalkın Allah bin belasını …
Neden yaa?
Tutamıyorum kendimi 🙈
Var evet
Yazsam da cevap vermiyor zaten
Üzülme yaa hayırlısı olsun
Üzülmeye değmez birisiymiş
Sadece nedenini merak ediyorum
İsterse Cehenneme gitsin
Neden bu kadar nefret dolusun?
Hiç bir şey demeden gitmesine ofkeliyim
Bana yazan beni isteyen oydu
Sonra bıraktı gitti hiçbir şey demeden
Siteye girdiğini biliyorum ama bana cevap vermiyor
Garip aslında..
Hiçbir şey yapmadıysan ve üst üste yazdığın halde sorunu cevaplamıyorsa cidden garip
Tuhaf olan o zaten sevmedim desin yalan söyledim kandırdım desin oyun oynadım desin bişey desin ama hiçbir şey demiyor
Ama bilmiyor ki beni üzen, uzulmeden ölmez
Karmaya inanıyorum ama neden beni diye belirttin ki? Herkes için geçerli değil mi o? Yani her kötülük yapan zaten kötülük bulmaz mı?
Ben bunu bir çok kez yaşadım çünkü
İnançlı biriyim
Gurur yapmak için söylemiyorum ama en ufak art niyetim yoktu, güzel hayaller kurduk
Hatta o beni buna yönlendirdi ve beni ikna etti
Yoksa benim kimseye zaten inancım da yoktu güvenim de
Birinin beni ben olduğum için seveceğini zaten düşünmüyordum
Ama beni buna ikna etti sevdiğine ikna etti
Diyorum ki şimdi ben sana ne yaptım da bana bu kötülüğü reva gördün? Allah için ben ne kötülük yaptım ona? Ağzımdan kötü söz bile çıkmamıştır
E niye yaptın bunu bana? Amacın neydi?
Başkasına mı meylettin? Anlarım vallahi anlarım
Yoluma bakarım Kızmam da bunun için
Ben zaten biliyordum birinin beni sevebileceğini zannetmiyordum.. Bunu bile söylemeden gitmesi koyuyor adama
Koskoca bir boşluk resmen
Amann neyse
Elbet eden bulur
Teşekkür ederim ona sayesinde kimseye inanmamak gerektiğini tekrar tekrar gösterdi
Çok kötü bir durum gerçekten. Çok büyük bir hayal kırıklığı olmuş. Umarım çok geçmeden niyetini ve nedenini sana yazar. Sen de böyle yapan biri için üzülme daha fazla.
Kendime üzülüyorum başkasına değil
Ulan birini hatırlattın... vardı : (
Özür dilerim😐
ben ne yazacam , o yazsın.
Yok öyle biri, olmasında :)
Yoo, hiç öyle kıvranışlarım olmadı.
cut.
Asla yazmam inadimla bas edemezsiniz
Evet 😊
ay yok yani
Hayır
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?