Kimseyi mutlu edemezsin çünkü sen pizza değilsin 😂😂😂benim saçmalama huyum 🤣🤣


Yazmamak için kendimi zor tuttum herhangi bir kimse yok yazacağımı yazarım söyleyeceğimi söylerim karşımdaki kişinin tepkisine göre de durum değişir
Bu soru hafif eğlenceli ama altında minik bir özlem enerjisi var gibi hissettim 😌 Yazmamak için kendini zor tuttuğun biri genelde ya yarım kalmıştır ya da egona ters düşmüştür. İnsan en çok “haklıyım ama yazmayacağım” dediğinde zorlanır zaten 😅 Sen şu an birine yazmamak için direniyorsan bilin ki içinde hâlâ bir merak kırıntısı var. Ama unutma, herkes pizza değil gerçekten 🍕😂 Herkesi mutlu edemezsin, önemli olan kendi huzurun 🤍
Ben tutmam kendimi 🥱🥱😂
Lanet karı döverim seni bak 🤣 ne alakası var 😂
Cevap
26Cevap
istediğime yazarım zaten
Yazmak istersem kendimi tutmam yazarım gadası
Sen pizza seviyor musun ki. 😂
Yazmamak için zor tuttuğum birisi yok. Yazmak istersem yazarım. Kimse benden kıymetli değil yahu.
Yapardım ama oda kötü olur olur sogurum diye yapmıyorum 😂🤣 severim tabi 😂
Yapta yemeyelim o zaman madem kötü olacaksa 😂
Ne güzel motivasyon oluyor ya 😂 ben böyle bir destek görmedim 🤣 ama gerçekten görmedim 😂😂😂😂
Göremezsin zaten yapma diye çabalıyorum. her şey kendimiz için 😂
Alo kssss bu adamı alın burdan ölmek istemiyor 🤣
Çok şükür yaptıklarından yemediğim için hayattayım 😂
Ne biçim insansın 🤣
Açık sözlü doğruları söyleyen ve net bir insanım 😂
Beğenemedin mi 🤣
Beğenmedim 😂😂 daha çok vicdansız 🤣🤣🤣
Puuu sana. Ben de yemek tarifi verip iyilik yapmaya çalışıyorum hala bak yine kötülük gördüm 🤣
Var barbarayı düşünüyorum şu an
https://www.youtube.com/embed/c-mtyyrtbtoVar. Yazmıyorum çünkü o saçma döngüye yeniden girmek istemiyorum
Yazmamam gerekiyorsa yazmam. Zor da tutsam ölüm döşeğinde de olsam yazmam. Büyük konuşmamak gerek
Yok ya keşke olsaydı dert edinmek yerine yazmış olsaydım kendisine
Yani, yamak istediğime yazarım neden kendimi tutayım 😃
Eskiden güzeldi eskide kalır için gitse dahi bırakman en doğrusu
mağara devrine geri döndüm anca resim çizebiliyorum artık yazma modu kapalı :D
Pizza çok pahallı değil mi ya ucuz diye margerita yiyoruz ama senin tercihin ne
İstesemde yazamıyorum..
yok hemde hiçkimse yok arkadaşım 0
Yazmak isteğime yazarım kendimi tutmam
yazmak istemeyip yazmadığım biri var
Yoktur.
Yo yok öyle biri o yazsın banane
Hayır yok.
Bir kere yazdım bir daha yazmam
Öyle biri yok iatersem yazarım
Geçiyor yavaş yavaş.
Hayır yok keşke olsa ya
Yok.
Hayır öyle biri yok
Hayır, yok.
Hayır yok.
Zor tuttuğum yok
İnsanlar konusunda
Hayır yok
Hayır yok
Hayır yoktur
Yok hayır.
Yokk
Cıks.
Var.
Yokkk
Hayır.
Yok be
Hayır yok
Hayır yok
Evvet 😤
Varrrr
Ben eriğim
Yooooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?