Ailelerimiz dahi tartışmamızı biliyor ama bu durumda napmalıyım?

Sevgilim bana doğum günümde pahalı bir kulaklık almıştı ama çok kötü tartışıp ayrıldım ağrıma giden şeyler oldu sinirlenip namusumla ilgili laf etti ablası araya girdi iyice saçma şeyler oldu. şu an ikiside sürekli mesaj atıp özür dileyim sevgilim seni asla kaybetmicem diyor. 1 ay sonra doğum günü pahalı bişe aldığı için sanki doğum gününe bişe yapma mecburiyeti hissediyorum napmalıyım?

Ailelerimiz dahi tartışmamızı biliyor ama bu durumda napmalıyım?
Cevapla