Merhaba ben Ayberk. Ailem sürekli kavga ettiği için hayata küsmüş durumdayım. Babam yurtdışında olmasına rağmen hep kavga ediyorlar facebook üzerinden annemle yazışmalarini okuyorum ve cok üzülüyorum bazen tango dan kavga ediyorlar bunları da duyuyorum ve daha da üzülüyorum. Bu kavganın sebebi para aralarında hiç bir sevgi kalmamış artık. Yaklaşık 3 yıldır böyle bu durum ben gitgide daha da hayattan bıktım. Galiba annem le babam son kavgalarıni yaptılar yaklaşık yarım saat önce baya bir hararetliydi. Ayrılıcaklar büyük ihtimalle. Babam benimle de konuştu tango üzerinden bağırdı çağırdı bir sürü laf söyledi. Bir daha beni görmeyeceksiniz felan dedi. Ben de babam kapattıktan sonra ağladım annemin evine felan gittim. Napmam gerek ya evden kaçıcam ya da intihar edicem artık bu durumu yaşamaktan bıktım cehennem bile daha güzeldir dünya dan benim için.
Güncellemeler
+1 yıl
Anneanne min evi olucak o
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar