Eşimle kardeşlerim yüzünden tartışıyoruz, ne yapmalıyım?

Merhabalar. Ben 3 buçuk aylık evliyim. Ablamlar ve kocam arasında sürekli bir gerginlik eşimi kabul edememe sorunları yaşıyoruz nisanlandigimdan beri hep bir sıkıntı hep eşinle yapıyorsun hep onu dinliyorsundan bize danışmıyorsun derken ablamlar onlara tarafliolduhumu düşündü ve eşime karşı soğuklar birkaç tartışmada oldu hiç hoş olmayan ve 3 buçuk aydır evliyim ablamla aynı şehirde yasıyorum ve evime bir kez gelmedi bu kız ne yapıyor başka şehirde nasıl yaşıyor diye gelmedi evime eşimde çok üzülüyor niye evimize gelmiyorlar diye ablamla konuşuyorum ama beni tek olarak hanı gel oturalim felan diyor bir gün eşimle bizi ne yemeğe neyl çaya çağırdı ama annemi arayıp bana gelmiyorlar eşiyle gelmeli gelmiyor ediyormuş yeğenleri ozleniyormu diyormuş bende kırgın olduğum için ona gitmedim diyormuş şimdide ablam yeni eve taşınıyor gel yardim et annemse burada diyor ama eşim göndermiyor seni niye temizliğe çağırıyorlar adam akıllı evimize gelmediler ne zaman evimize gelirler bizi kabul ederler o zaman gidersin diyor ama anlamlarda bu sefer eşin seni göndermiyor diyecek şimdi ne yapacağım hiç bilmiyorum sizce ne yapmaliyim
Eşimle kardeşlerim yüzünden tartışıyoruz, ne yapmalıyım?
Cevapla