Kadın ve erkek ilişkileri güç ve güzellik üzerine mi kurulu? Kadınlar para için, erkekler de güzellik için mi ilişki kuruyor?

Aşk diye bir şey yok mu? Olay güç ve güzellikten mi ibaret? Eğer böyleyse niye bir ilişkimiz olsun onu anlamıyorum. Yani vefa yok bir duygu yok resmen alışveriş. Hayvanların olayından degişen bir şey olmuyor. Neden maddi sebeplerle yanıma gelen ve "parası var rahat yaşarım" diye düşünen bir kızla ilişkim olsun ki? Doğada bu böyle deyip de kendinizi hayvanların seviyesine düşürmeyin yorumlarda. Böyleleriyle muhatap olmayacağım.

Kadın ve erkek ilişkileri güç ve güzellik üzerine mi kurulu? Kadınlar para için, erkekler de güzellik için mi ilişki kuruyor?
Cevapla