Sizce dürüst olup terk mi edilmeliyim yoksa zamana mı bırakmalıyım?

Merhaba saatlerdir kafamı ağrıtan konuyu konusmak istiyorum lütfen herkes seviyeli eleştiri yapsın. 1 ay önce dershaneye başladım. Üniversite sınavı için aklımda hiçbir aşk ilişki yoktu tek hedefim sınavdı ama beklemediğin bir anda derler ya... Sınıfımdan bir çocuk ilk günden benimle konusmaya çalıştı ortaokulda aynı okuldaymışız konu öyle açıldı dersin sonunda sosyal medyamı aldı yakın olduk konustuk falan sevgiliyiz ve birbirimizi cidden çok seviyoruz bana o kadar aşık ki bunu düşmanım bile anlar ortaokulda bir sevgilisi dısında ilk sevgilisi benim ilk ona sarılan, öpen ama benim için aynı değil geçmişimde hata yaptım ve birileriyle birlikte oldum sonra pişman olup bir daha olmasam da artık geçti çok sevgilim oldugunu söylediğimde konusmayı kesiyordu açıkladım sonra beni sevdiği için gidemedi bugün ders çıkısında çok sevgilin olmuş kafamda kuruyorum bir şeyler yasadın mı dedi. Delirdim resmen bunu bana nasıl sordu anlamadım benim olmadı karsımdakinin de öyle isterim ayrıca kuran da erkekler yapar kadınlar yapamaz diye anlatmaya başladı resmen kriz geçirdim tam bir dindar ama sanki o kötü dindarlardan ben asla olmadı dedim gerçeği söylemedim özür diledi ben ağladım o ağladı en son sarıldık ama yalan söyledim ve ne yapacağımı bilmiyorum.

Sizce dürüst olup terk mi edilmeliyim yoksa zamana mı bırakmalıyım?
Cevapla