Olabilir senin tanıdığın içinin ısındığı konuşmasında sakınca görmediğin kızın konuşmasının nasıl oluğunu bildiğin mesafesini vs güveniyorsan sevdiğine sıkıntı olmaz yani ha sen uyanıkken ha uyurken konuşmuş farketmez uyku tutmamıştır uyumamıştır ya da ne zamandır arkadaşına konuşmaya vakit ayıramıyordur boş zamanını bulup konuşmuştur hem zaten bir insanın arkadaş seçimine karışmak için ya evlilik yolunda olması lazım ya da evlenmesi lazım bunların dışında yok şunla konuşmanı istemiyorum konuşmicaksın vs vs erkekler bunu çoğunlukla daha çok yapıyor ama kimse karışamaz yani sen yokken o vardı diye sorarlsr adama sevgilimin ben bu konuda karışmasına izin vermiyorum ki benden o yüzü bulup karışamıyor zaten kendi haline bırakmak lazım bazen güveniyorsan zaten o ne yapması gerektiğini bilir :)
İstediğini yapar Allah görüyor kanki ayağı gt ayak arkadad ise benimle tanismasını sağlar soru use sadece evleneceğim kişinin buralarda böyle şeyleri konuşması helede bir kız çocuğa aklıma ona karşı gotu şeyler gelir olamz bana hayat dersi demeyin sakın demeyin ezeri
Masum düşüniyim dedimde hani niden gece ben uyurken hem ne münasebet karşı cins arkadaşıyla öyle çat çat konuşamaz kuşura bakmaşın ben ilişkiye başladığımda karşı cinsden tüm arkadaşlarımla iletişimi selamı sabahı bile keserim kendilerine açık açıkda söylerim hani sevgilimden veya eşimdende aynı davranışı isterim onun konuştuğu tek karşı cins ben olmalıyım tabi benimkide o
Gece gece ben yanındayım ailesine birsy olsa söyler zaten bana ee daha önemli ne olabilir mesajlaşacağı? Bu kadar sa aptal değildir kimse heralde. Mesajlasamaz demiyorum mesajlasir ama benim yanimda değil.
Bu soruyu okuyunca aklıma KS de bir fenomenimiz geldi bana selam sabah yazdi evlimisiniz dedim evet dedi bu saatte ne işin var eşinle ilgilen dedim eşim TV izliyor karşımda dedi😔
yok oyle alavera dala vera nıye evlıyız es olmusuz.. baskasıyla kıkırdessın dıemı evlılık cıddı muessesedır. sadakat ve guven ıster saygı bıtmemelı asla