Özellikle Erkekler lütfen bi yorum yapın ne yapmalıyım?

Bi adamla tanıştık yanlız yaşıyor benden 9 yaş büyük aynı şehirde yaşıyoruz konuşuyoruz muhabbetimiz güzel beni beğendiğini falan söyledi bende onu beğeniyorum bana evlenmek istemediğini söyledi en başta bende istemiyorum zaten dedim sonuçta istesek bile daha yeni konuşmaya başladık normal karşıladım 3 gün falan konuştuk laf arasında konusu geçti. Şakayla karışık benim gibi yüzel yemek yapan kızı bulamazsın dedim o da aramıyorum zaten dedi bende espri yaptığımı söyledim bunun üzerine tekrar etti evlenmek istemediğini bende tekrar etmene gerek yok bende istemiyorum zaten dedim o da niye sinirlendin şimdi dedi yok sinirlenmedim bir şey demiyorum dedim okundu bıraktı mesajı cevap yazmadı bende yazmadım zaten bende 3 gündür konuştuğum bi insanla evlilik düşünecek değilim ama sinirlendim sadece ve yazmassa asla cevap yazmayı düşünmüyorum yazar mı sizce merak ediyorum

Özellikle Erkekler lütfen bi yorum yapın ne yapmalıyım?
Cevapla