Yaşım 22, ve hata yapıp nişanlanmıştım 3 ay önce ayrıldım, bir çocukla konuşmaya başladım sizce?

Çocukla bir kaç gündür öyle sohbet ediyoruz ama çocuk dedi ki benim niyetim seninle ciddi ilişki, flört vs değil. Aklı başında kendini bilen olgun bir kazanı dedi. Daha önce uzun ilişkin vs oldu mı diye sordu bende evet demiştim ama çocuğu tanımadığım için nişan vs karıştırmadım. Onun yaşı 27, benim 22.

Şimdide çocuğa geri benim bir önceki bahsettiğim ilişkim aslında nişanlılıktı demek istiyorum ama inanın çok çekiniyorum bu durumdan

hayatımda en büyük pişmanlığım bu oldu, erken yaşta nişanlanmış olmam, ve bu durumdan çok utanıyorum… insanların bana karşı ön yargılı olacağını düşünüyorum sürekli. Bana çok şey kattı bu hatam, kendim olgunlaştım, insanlara güvenmeyeceğimi öğrendim. Ama bana büyük bir yara bıraktı, kendimi 1-0 geride hissediyorum erken yaşta nişanlanmış olduğum için

Yaşım 22, ve hata yapıp nişanlanmıştım 3 ay önce ayrıldım, bir çocukla konuşmaya başladım sizce?
Cevapla