Çocukla bir kaç gündür öyle sohbet ediyoruz ama çocuk dedi ki benim niyetim seninle ciddi ilişki, flört vs değil. Aklı başında kendini bilen olgun bir kazanı dedi. Daha önce uzun ilişkin vs oldu mı diye sordu bende evet demiştim ama çocuğu tanımadığım için nişan vs karıştırmadım. Onun yaşı 27, benim 22.
Şimdide çocuğa geri benim bir önceki bahsettiğim ilişkim aslında nişanlılıktı demek istiyorum ama inanın çok çekiniyorum bu durumdan
hayatımda en büyük pişmanlığım bu oldu, erken yaşta nişanlanmış olmam, ve bu durumdan çok utanıyorum… insanların bana karşı ön yargılı olacağını düşünüyorum sürekli. Bana çok şey kattı bu hatam, kendim olgunlaştım, insanlara güvenmeyeceğimi öğrendim. Ama bana büyük bir yara bıraktı, kendimi 1-0 geride hissediyorum erken yaşta nişanlanmış olduğum için
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer