Güzel olduğu söylendiği bir kadının neden ilişkiler de yüzü gülmez?

Bir çok kişi güzel ve tatlı olduğumu söylüyor ama nerdeyss 27 yaşıma geldim halen bir düzgün iliskim olmadı atanamadim oda var ama bos biri değilim çabalıyorum ikinci üniversitemi bile okuycam düzgün de biriyim etliye sütlü ye karışmayan kendi halinde hiç düşmanı olmayan biriyim ama hep ya sırtlan erkekler buluyor ya da evliler gönül eğlendirme peşinde herkes neden karşıma düzgün bir kişi çıkmadı kaderim mi bu 😑

Güzel olduğu söylendiği bir kadının neden ilişkiler de yüzü gülmez?
Cevapla