Çirkinlik hayatımı mahvetti. Güzelleri kıskanmayı nasıl bırakabilirim?

Sevilmek için, evlilik için (en muhafazakar insanlarda bile böyle) önce kızın güzelliğini göstermesi lazım. İç güzellik bir şeye yaramıyor. İyi bir insan olursan üzülüyorsun. Zarar bile olabilir iç güzellik. Ortaokul çocuklarını bile gördüğümde güzel olanlara bakıp ilerde çok beğenilecekler diye içimden geçiyor. Böyle şeyler şans diyorum. Çirkin olanlara da biraz üzülüyorum. Güzellik çirkinlik kavramları hayatımı esir aldı. Çok üzgünüm çok.

Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Güncellemeler
+1 yıl
hiç açgözlü biri olmadım 28 yaşım sadece 3 kişiyi sevdim. Sevince çok istiyorum. Ama inan hiçbiri sevmedi. Seviyormuş gibi yapanlar oldu. Birisinin dişleri tavşandı zayıftı kimse beğenmezdi. Öbürü hiç sevgilisi olmamis biriydi. Sonuncusu da başta ben de beğenmiyordum şivesi vardı. Sonra aşık oldum. Ama hep ben mahvoldum
Çirkinlik hayatımı mahvetti. Güzelleri kıskanmayı nasıl bırakabilirim?
Cevapla