Sizce sana bakmamak için sahile doğru oturdum demek saygısızca mı?

Eski sevgilimle ayrılalı 2 hafta oldu arkadaş kalmak istedi bende sevgili olarak anlaşamasakta arkadaş olarak iyi anlaştığımız için kabul ettim. Tekrar konuşmaya başlayınca buluşmak istedi kabul ettim. Eve gelince arkadaş olarak uyduk sanki dediğimde bana bende zaten sana karşı bir his yok hatta sana da bunu net olarak göstermek için sahile doğru oturdum sana doğru pek bakmadım bile dedi bu beni kırdı sizce dediği saygısızca değil mi

Sizce sana bakmamak için sahile doğru oturdum demek saygısızca mı?
Cevapla