"Yeni gelin kocişkocular" sizin için bir tercih mi yoksa sorun mu?

Yeni Gelin Kocişkocular Tanım: Kocişine sunumlar hazırlayan, kurabiyeleri tahta oturtan gelinler.

Bunla ilgili gördüğüm herkes "bu ne be, Allah nasip etmesin" "kadın okumayınca böyle oluyor erkek eline kalıyor bunlara heves ediyor" falan diyordu. Sonrasında bir beyefendi çıkıp buna "düşük iq" dedi diye bir anda savunmaya geçti herkes. Sizin fikirlerinizi merak ettim.

Yeni gelin kocişkocular sizin için bir tercih mi yoksa sorun mu?

Yani bence kime ne. Ki ortada bi şey de yok Türk kahvesi yapıp yanına çikolata koymuş kadın, seviyorlar bu hayatı demek ki. Düşük IQ'luk ne var burada?

Tercihtir, öyle seviyordur kime ne?
Sorun ya, düşük IQ'luktur bu, sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Yeni gelin kocişkocular" sizin için bir tercih mi yoksa sorun mu?
Cevapla