Bana göre takılmalı evliyken yüzük takmak daha uygun her iki tarafta takmalı eğer kısmet olup evlenirsem kendim yüzük takıcam eşiminde yüzük takmasını isterim aynı şekilde bir insan evliği olduğu halde yüzük takmıyorsa bu büyük bir sıkıntı evliyken yüzük takmayan insana asla ama asla güvenmem öyle bir insana aslada güven olmaz hem evliyken yüzük takmamak boşanma sebepleri arasında vardır bu yüzden kaç insan evliğini bitirdi yuvasını yıkaldı kadında erkekte takmalı kadın da takmalı olması gereken ve doğrusu bu çünkü
Bence bunu zorunluluk olarak görmeden takmalı çünkü ben zorunda hissettiğim şeyleri yapmak istemem mesela. Ayrıca iki taraf birbirini seviyorsa bir yüzük onları birbirine bağlamayacak ya da sadakatlerini o yüzük belirlemeyecek eğer sırf bu yüzden takıyorlarsa.
Çok fazla aksesuar takan birisi değilim o yüzden açıkçası zorluk yaşayacağımı düşünüyorum yüzük konusunda belki yüzüğü zincire takıp boynuma kolye gibi takabilirim ya da hiç takmayabilirim bilmiyorum ancak ben çok takılacağımı düşünmüyorum böyle şeyleri eşim takmak istemezse de çok sorun edeceğimi düşünmüyorum dediğim gibi önemli olan iki kişinin arasındaki sevgi bana göre
Ben evlenirsem alyansımın içine kendimin ve eşimin isimlerimizi yazdıracağım. Bence alyansını istisnalar hariç ömür boyu parmağında taşımak muazzam bir tavır ve duygu..🍀🍀
takma zorunluluğu yoktur ama takılırsa daha güzel olur bu aradaki bağı güçlendirir ve tatlı bir görünümü olur parmakların resimleri çekilerek bir romantik ortam oluşur yüzüğün anlamı büyüktür :)
Ben takarım ama baktım karşı taraf takmıyor yok efendim elimi sıktı işime engel oldu yok unuttum yok alışık değilim bahanelerini uydurmaya başladıysa öyle erkeği de bir tarafıma takmam, onun yüzüğünüde
Ya bence böyle bir şey zorunlu olmaması gerekiyor şahsen benim annem babam takmıyor şimdi bu insanlar evde değil mi yani bence evde olan insanlara böyle şeyleri zorlamak doğru değil