Herkes kendine bence kadınların saçı uzun erkeklerin kısa sizce?

Erkekler geç olgunlaşıyormuşşş hepsi hikaye

bence kadınların daha geç olgunlaşıyor

28 geçen bir erkek baya olgundur bana göre kendimden 8-10 yaş küçük biriyle gayette evlenirim kadınların büyük olduğu ilişkiler daha sağlıklı geliyor

kadınlar sıkılınca bile anında eşini boşuyor boşanma davlarının %90 kadınlar açıyor bence erkek kadını elinde tutmaya calışmalı

çünkü kadınlar artık çalısıyor para kazanıyor kendi işlerini yapabiliyor

bundan dolayı erkeğin 8-10 yaş küçük olması bence sorun değil haksızmıyım?

Herkes kendine bence kadınların saçı uzun erkeklerin kısa sizce?
Cevapla