Sizce kısa saçlı kadınlar/erkekler mı daha hoş uzun saçlı kadınlar/erkekler mı?


Çok uzun ya da kısa değil ama kız saçı gibi uzatmayın ya igrenc gözüküyor. Orta
Kısa saçlı kadının köpeği olurum. net
Cevap
4Cevap
Şu ortadaki kıza bak ve sus.
Uzun saçlı kadınlar bence, ama tabi kısa saçlılara çirkin demedim.. Bir tık daha güzeldir işte uzun saç.
kısa saç kadın uzun saç erkek
Kısa saçlı kadınlar daha hoş.
Kısa saçlı kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar