Kendine sordum sen niye yazıp aramıyorsun ben arayınca açıyor ben yazınca cevap veriyor onun dışında arayıp yazmıyor ne oldu sana dedim yanına gittim sormaya yüzünden düşen bin parça yüzü düşmüş mutsuz böyle tuhaftı sonra bana ailevi sorun babam hasta dedi zaten babasının hasta olduğunu biliyorduk ama bana yazmamasının bununla ne ilgisi var?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yalniz kalmayi tercih ediyor olabilir veya o guven ve samimiyet ortami olmayabilir
Neden beni arayıp sormuyorsun kötü zamanındaysan bana ihtiyac duyman laızm dedim ben böyleyim dedi
Sizce ben ne yapayım üzülüyorum bende aramayı yazmayı bıraktım o arayıp yazmıyor diye
İste genelde sorunlari birinin yardimi yerine kendi basina yaomaya calisan her yuku kendi sirtlamaya calisan biri aslinda bu evet guzel gibi gorunebilir ama bir yerden de yanlis bir sey sonucta birinin destegi yapmak yukun agirligini azaltir ki bende aslinda öyle yapıyorum
Kendini cok kapatmis gibi bence yaninda olmak daha iyi olabilir ama sen adim attim karsilikta alamiyorum aksine suclu gibi oluyorum diyorsan da uzaklasmak istersen de uzaklas tabiki
Ketum evet içine kapandı sormaya gittim yanına noldu yazıp aramamanın sebebi ne dedim onu bile anca yanına gidince açıkladı ailevi sorun farklı farklı dertlerim var dedi kestirip attı yüzü düşük fena halde canı sıkkın görünüyor ilk kez yüzünü öyle gördüm normalde beni görünce gülerdi hep ilk kez böyle oldu.. Ben arayınca açıyor normal konusuyor beni istemiyor musun diye sordum bu durumdan dahi kendine pay çıkarttın dedi bana dün hiç yazmadım aramadım belki beni istemiyordur diye o da aramadı yazmadı 😓 benle alakası yokmuş öyle dedi bana
Benle alakası yoksa neden benden uzaklaşıyor 😓
Sorun sen degil kendi iste toparlanmasi gerek ama yek basina ilgi sevgi bir omuz istemiyor kendine geldiginde sen ve senin gibileri istiyor yanindaki bu kotu halden cikimisi gormeleri yerine mutlu halime alisik bu insanlar o sekilde karsilarina cikayim tavri var muhtemelen
Bana kızdı hatta beni istemiyorsan söyle açıkca sorun değil dedim bu durumu bile kendine yordun bu durumu kendine nasıl yorarsın dedi seninle ilgisi olmadığını söyledim dedi farklı farklı dertlerim var dedi bende tamam peki dedim görüşürüz dedi bende umarım dedim öyle kaldı napayım sizce
Evet bir omuz istemiyor uzak duruyor sizce bana geri dönüp yazar mı arar mı
Bende çok üzülüyorum böyle olunca sürekli düşünüyorum ve beni istemediği falan aklıma geliyor daha bana geçtiğimiz cumartesi en yakın arkadasıyla tanıstırdı benimle evlenmek istediğini söyledi
Duzelirse yazar tabiki ama senin arkadasca belkide sohbeti kafasinin dagilmasina yardimci olacagin seyler belki daha iyi olabilir ama denedin ve ise yaramiyorsa yapmamak en iyi fikir
Yani aradığımda açıyor yazdığımda cevapta veriyor bunda hiç sorun yok soru kendisi yazıp aramıyor
Yazmamasina sasirmadim bence normal
Normalde ben ona bir şey yapmış olsam bana derdi açıkca söylerdi seninle olmuyor kafam karışık falan derdi muhakkak derdi çünkü bir şey olunca ve sorunca söylüyor benle ilgisi olmadığını üstüne basa basa söyledi
Zor sabır ediyorum bu duruma o yazmayınca kişisel algılıyorum
Daha geçen cumartesi çocukluk arkadasıyla tanıstırdı evlilikten bahsetti bana
Kisisel algilama zaten yoksa yoktur yani mesela siz kadinlar yok bisi derken aslinda bir seyler var oluyor ya bizde oyle imali bir sey yok bizde neyse o oluyor
Evet ben altında yüz tane sebep aradım mesrla hep kişisel algıladım ama sonra böyle sürekli sorunca beni istemiyorsan söyle dedim kızdı dedi ki söyledim bak benim farklı farklı dertlerim var sen ne diyorsun kendine bu durumu nasıl yoruyorsun diye biraz kızdı sonra görüşürüz dedi
Sence düzelene kadar bende yazmasam nasıl olur?
Görüş yazanlar hep soğumuş diyor
Sana karsi soguk olacagini dusunmuyorum ama ilgi de istemiyor belli ona zaman vermen gerek
Zaman veriyorum gerçekten babası hasta. Tek sebep babası olmasada yüzde yüz şu an bir sorunu var yüzünden okunuyordu hayatımda ilk kez onu o kadar yüzü düşük gördüm ve şaşırdım.. Zamana bırakıcam
Onu iste arkadaslarina sorabilirsin hani bana aciklamiyor size belki soylemistir babasi disinda sorunu var mi gibi
Arkadaslarına da sormak istemiyorum arkadaslarıyla tanısıyorum ama belki onlara bile söylemedi bilemem ki.. Eğer beni istemiyorsa anlarım zaten bir şey gizliyorsa çıkar ortaya
Arkadaslari onun sorununu daha iyi bilirsen zeten merak ediyorusn ve onun icin uzuluyorsun da daha inandirici olarak daha boyle ağlamaklı sekilde onlara gidio konusursan belki onlarda lan biz bunu saklamayalim yani baksana kiz perisan olmus diye sakinlestirip anlatirlar yani
keyfi yoktur. ya da birşeyler değişmiştir. bana kalırsa : ) seven insan ne olursa olsun kötü durumda kaldığında sevdiğine sığınır. bahane olabilir
Neden beni arayıp sormuyorsun kötü zamanındaysan bana ihtiyac duyman laızm dedim ben böyleyim dedi
Normalde hiç yazmadı bunu
soğumuş güzelim bahane arıyor : ) belki de yenisini buldu bilemeyiz.. boş ver gitsin sana erkek mi yok yapması zor seviyorsan farkındayım ama gitmek isteyeni tutmaya çabalama kendine yazık. elbet döner zaten bu seferde sen kabul etmezsin. Erkeklerin geneli böyledir
Soğumuş
Sordum benimle ilgili sorunun var açıkca söyle dedim hayır dedi senle alakası yok bu durumu kendine nasıl yordun dedi
Belki sogumustur
Tamam da en son gözlerimin içine baktı seni seviyorum dedi soğuyacak hiçbir durum geçmedi aramızda
Senlik bir durum yok kendine nasıl yordun bu durumu dedi bana beni mi istemiyorsun dedim seninle ilgisi yok dedi farklı farklı dertlerim var senle ilgisi yok dedi