Doğum günleri kutlanmayan kendini yalnız hisseden sadece ben değilimdir değil mi?

Bugün doğum günüm ama her doğum günümde olduğu gibi yine kutlayan iyi ki doğdun diyen olmayacak ne bileyim doğum günün kutlu olsun diyecek kimse olmayacak. 28 yaşıma girdim bugün kendimi bildim bileli hep yalnızım ne bi sevenim oldu nede sevdiğim beni sevdi bütün özel günlerde hep yalnızdım.
Doğum günleri kutlanmayan kendini yalnız hisseden sadece ben değilimdir değil mi?
Cevapla