Doğum günümü kimse kutlamadı yalnız hissediyorum nasıl başa çıkarım?

Çok yalnız hissediyorum ne yapıcam bilmiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Kutlayan herkese çok teşekkür ederim hepiniz iyi ki varsınız 🥺🫶🏼
Doğum günümü kimse kutlamadı yalnız hissediyorum nasıl başa çıkarım?
Cevapla