Bugün doğum günümdü, kimse hatırlamadı; yalnız hissetmek normal mi?

Yurtdışındayım, dün gece 00.00 bekledim, oturdum dışarıyı izledim ve sonra telefona baktım koca bir sessizlik.
Şaka gibi annem de aramadı beni, bugün doğum günüm olduğunu ben bile unutmuşum, uygulama bildirimlerinden hatırladım sonra yine unutmuşum.

İçimi dökmek istedim, doğum günün kutlu olsun yazmayın lütfen, kutlu olan hiçbir şey yok çünkü

Bugün doğum günümdü, kimse hatırlamadı; yalnız hissetmek normal mi?
Cevapla