Çok pis aşık oluyorum vazgeçince tam vazgeçiyorum?

Sizde benim gibi misiniz? Aşık olunca çok pis aşık oluyorum hatta baya zor vazgeçiyorum herzaman vazgeçmeye çalışıyorum bir türlü vazgeçemiyorum fakat artık elimden gelen herşeyi fazlasıyla yapmış oluyorum ama olmayacağını anlayınca unutuyorum ve başkasını sevmeye başlıyorum ya da yanlız oluyorum kimseyi sevmiyorum? Sizde benim gibi misiniz? Silince tam siliyorum. Çünkü çok çabalamış oluyorum. Sildiğimde daha hiç bir şeyin geri dönüşü olmuyor.
Çok pis aşık oluyorum vazgeçince tam vazgeçiyorum?
Cevapla