Sevgilim olsun diye sürekli uğraşıyorum ama olmuyor artık pes mi etmeliyim sizce?

Yoruldum artık ya :(
Güncellemeler
+1 yıl
Sen boşver onu gel biz çıkalım :)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar uğrayınca oluyormuş. Uğraştım ve şu an hayatımın aşkını nıkdık
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımın aşkını buldum yazacaktım. Emek olmadan yemek olmazmış. Siz de uğraşın bekleye bekleye hiçbirşey olmaz. Herşey için hayırlısını isteyip çaba sarf edin.
Sevgilim olsun diye sürekli uğraşıyorum ama olmuyor artık pes mi etmeliyim sizce?
Cevapla