Ayrılma ihtimali yüzünden, ilk ve tek bir kişiyi sevmek yüzünden kimseyle sevgili olmak istemiyorum?

Merhabalar, aklım başıma geldikten sonra yani doğruyla yanlışı ayırt ettikten sonra (14-15 yaşlarımda) kimseyle sevgili olmadım, ve olmaktan da çok korkuyorum. Sebebi şu, bir çok anılarımı onunla paylaşacağım, kalbimi ona teslim edeceğim, onu seveceğim ve bir gün ayrılmak isteyecek, bu ihtimali göz önüne alınca doğru kişiyi nasıl bulacağım benle aynı fikirde olan benim gibi düşünen kişiyi nasıl bulacağım diye düşünüp gidiyorum, ömrümün sonuna kadar tek bir kişiyi sevip onunla birlikte olmak istiyorum ama o bunu ister mi, ya ayrılırsa diye diye kafayı yiyorum. Ve benim gibi doğruyla yanlışı ayırt ettikten sonra kimseyle sevgili olmamış veya aşk ilişkisi yaşamamış olmuşsa da suçsuz ve kendi isteği olmadan ayrılmış bir kişiyi bulmak istiyorum, garipsemeyin ayıplamayın ama birinciden ayrılıp 2. ye geçen ondan da ayrılıp 3. ye geçen bir insanın 3. den de ayrılmayacağı ne malum? Çevremde herkes sanki oyun oynuyor gibi biriyle sevgili oluyor çok seviyor, 1 hafta sonra ayrılıyor başkasıyla sevgili oluyor başkasını da çok seviyor, bir kalbe 2 kişiyi 3 kişiyi nasıl sığdırabiliyorlar, kendilerinden utanmıyorlar mı? Ben şahsen olur da birinden yok sebebe ayrılır ve başka bir kişiyle ilişki kurarsam kendimden utanırım, ona seni seviyorum bile diyemem, kalbime aldığım zaman kendime ve sevgime ihanet ettiğimi düşünürüm.

Yanlış mı düşünüyorum, böyle bir kişiyi nasıl bulabileceğim, benim gibi düşünen beyler siz ne hedefliyorsunuz nasıl bir yol izliyorsunuz, benim gibi düşünen veya düşünmeyen kadınlar siz bu düşünceme nasıl yaklaşıyorsunuz.

Ayrılma ihtimali yüzünden, ilk ve tek bir kişiyi sevmek yüzünden kimseyle sevgili olmak istemiyorum?
Cevapla