Merhabalar, aklım başıma geldikten sonra yani doğruyla yanlışı ayırt ettikten sonra (14-15 yaşlarımda) kimseyle sevgili olmadım, ve olmaktan da çok korkuyorum. Sebebi şu, bir çok anılarımı onunla paylaşacağım, kalbimi ona teslim edeceğim, onu seveceğim ve bir gün ayrılmak isteyecek, bu ihtimali göz önüne alınca doğru kişiyi nasıl bulacağım benle aynı fikirde olan benim gibi düşünen kişiyi nasıl bulacağım diye düşünüp gidiyorum, ömrümün sonuna kadar tek bir kişiyi sevip onunla birlikte olmak istiyorum ama o bunu ister mi, ya ayrılırsa diye diye kafayı yiyorum. Ve benim gibi doğruyla yanlışı ayırt ettikten sonra kimseyle sevgili olmamış veya aşk ilişkisi yaşamamış olmuşsa da suçsuz ve kendi isteği olmadan ayrılmış bir kişiyi bulmak istiyorum, garipsemeyin ayıplamayın ama birinciden ayrılıp 2. ye geçen ondan da ayrılıp 3. ye geçen bir insanın 3. den de ayrılmayacağı ne malum? Çevremde herkes sanki oyun oynuyor gibi biriyle sevgili oluyor çok seviyor, 1 hafta sonra ayrılıyor başkasıyla sevgili oluyor başkasını da çok seviyor, bir kalbe 2 kişiyi 3 kişiyi nasıl sığdırabiliyorlar, kendilerinden utanmıyorlar mı? Ben şahsen olur da birinden yok sebebe ayrılır ve başka bir kişiyle ilişki kurarsam kendimden utanırım, ona seni seviyorum bile diyemem, kalbime aldığım zaman kendime ve sevgime ihanet ettiğimi düşünürüm.
Yanlış mı düşünüyorum, böyle bir kişiyi nasıl bulabileceğim, benim gibi düşünen beyler siz ne hedefliyorsunuz nasıl bir yol izliyorsunuz, benim gibi düşünen veya düşünmeyen kadınlar siz bu düşünceme nasıl yaklaşıyorsunuz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer