
Eşinizi de çok seviyorsunuz, canım kaynanam derim🙄
Evet, yaşarım
Hayır, yaşamam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eşinizi de çok seviyorsunuz, canım kaynanam derim🙄
Miras için değil. Hasta tek yaşlı ise veya özel durumlar var ise yasarim annem babamda benimle yaşayabilir. Ama diğer durumlarda benim mahremim olacak eşim ile özel anlar olacak herkes yerinde dursun
Miras için değilde yaşlılık hastalık durumu olduğunda seve seve bakarım yardımcı olurum. Sonuç itibariyle yaşlılık ve hastalık her insana uğrar amma çok çektirir amma hemen kurtarır bunu bilemeyiz.
Cevap
26Cevap
Benim param ikimizede yeter, kayinvalidemle para için yaşamam ama bakıma ihtiyacı olursa o zaman ona bakarım.
Yeteri kadar mülküm ve gelirim var diyelim.
Amin cumlemize
😱😱😱
Soruyu okurken ister istemez hayal kurdum 😳😳
Ama herkes yerinde sağ olsun diyorum 😬😬🙈🙈
Yalnız kalamıyorsa aklî bir problemi yoksa ve bakıma muhtaç olma vs kalırım
Helal olsun
Uçakla bana miras bırakmasına gerek yok ki sonuçta benim evlendiğim adamın annesi yani tabii ki birlikte yaşayabiliriz
Yaşamam sadece sevgilimle yaşarım
Olabilir
Hayır yaşamam herşeye rağmen eşimle ve çocuklarımla yaşamayı tercih ederim para için bile olsa kaynanamla birlikte yapamam aynı evde yapamam kaynanamla mirasta umrumda değil kimin olursa olsun yeterki ben eşim ve çocuklarım ile mutlu ve huzurlu olayım paradan daha önemli konular var hem huzurlu mutlu olmak sağlık bunlar çok daha önemli para için bile kaynanamla aynı aynı evde yaşamam yaşamayıda düşünmüyorum istemiyorum da o yüzden para da kalsın bana sevdiğim ve çocuklarım yeterde artar bile
Aynen öyle
Evlenince, eşin ailesi de bizim ailemiz olduğu için miras önemli değil. Orta da bir hastalık veya farklı bir durum varsa tabi ki kalınır. Annesinden ayırmak olmaz.
Eyvallah brom. Baş tacısın
Ya önce ben ölürsem kocamla mutlu bir an yaşayamadan gidemem bu dünyadan , aynı evde yaşamam
Aşırı mantıklı
Tek kalıyor ve muhtaç ise kalırım kendi annem babamda böyle bir durumda olabilir belki ilerde ben. Kimse öyle ahkam kesmesin kızlar annelerine babalarina asla kiyamaz kadin anneme babama bakacagim derse o is biter 😎
Helal :D
Büyük konuşmak gibi olmazsa "Hayır" demeyi istiyorum. Yaşlılar, her şeye karışıyor. Huzurumuzu kaçırmak istemezdim. Yani bu durumu kendi ailemde görmüş biriyim.
Miras bana kalmasın çünkü kavga falan oluyor hiç benlik değil olmayan eşimin evi arabası varya çocuğum da varsa ona bıraksınlar ben bir şey istemem dksmkddmnff
Miras olsun olmasın yaşarım onunla eşimin annesi benimde annem olur. rabbim sağlık mutluluk versin gerisinin bir önemi yok.
Yoook aman aman ben almıyım kalsınnn hiç gerek yokk, ne kendisine nede mirasınaa..
Oğlunu alırım gerisine karışmam
Hayır yaşamazdim sanırım birde huzursuzluk yapan tat vermeyen biriyse miras yere batsin eşimle mutlu olmak varken
Ortada miras söz konusu olmasa da zor durumda kaldıysa yaşarım. Sonuçta eşimin annesi o. Yeter ki arada karşılıklı saygı ve sevgi olsun.
Miras kalsın kalmasın bakarım sonuçta kocamın ailesi bu yaşa kadar büyütmüş getirmiş hemde büyüğüm o yüzden benim için bir sorun olmaz.
Ben öyle konulara girmem
Hiç bir sağlık problemi yoksa hayır. Aileyle yaşanılınca o ilişki pek sağlıklı olmuyor, ne bilim insan rahatta edemez😅
İyi de birlikte yaşamasak da yasal olacak oğluşuna kalmak zorunda
Miras umurumda değil ama yalnız başına yaşıyor ve bizi yanında istiyorsa yaşardım.
Kötü birisi olsa zor olur ama çok iyi kayinvalidelerde var
Aynen öyle
Hayır tabi ki. Mirası da istemem zaten kendi götürsün giderken 🙂
Mirası kalmayacak bile olsa gerekiyorsa beraber yaşarım
Yaşamam. huzurumu kaçıramam, huzur parayla satın alınmaz
miras kalmasa da yasayabilir, hem ben doyururum bile arada onu
Karakteri iyi biriyse evet , değilse hayır ondan gelecek hayır Allah’tan gelsin.
Ha ama yatalak ve hastalığı varsa kalırım ya yazık günah o kötüyse kötü
Dedem bunu anneme çok yaptı. Annem her defasında yardım etti ona dedem su an annemden nefer ediyor yuvamızı yıktı
Evet yaşarım diyenler henüz benim kaynanamla tanışmamış olanlar.
Hayır yaşamam mirası da umrumda olmaz ben paragöz biri değilim
Rabbim onlara sağlık sıhhat versn kendi işlerini kendi görebilsin kimseye muhtaç kalmasnlar yeterli
Mirasla ilgisi yok.
Sevgi saygı meselesi.
Parası yoksa umursamayacak mıyız.
Kaynanayla beraber mirası da gömelim
Huzur sağlık olmadıktan sonra para ne olsun
Tabii ki cadaloz kaynanalara hayır
😂
Hayır yaşamam yaşayamam ruhsal sağlığım her şeyden önemli
Miras ne kadar ki? 😃 bu duruma hiç sıcak bakmadım oldum olası, o yüzden yaşamam.
Büyük konuşmak istemem ama milyon dolarlar da verseler çekilecek dert değildir. Sağlık maglik sorunu olursa belki ayarlariz ama huzuru o parayla alamam ya kalsin
Kaynanamın nasıl bir kişiliğe sahip olduğuna göre değişir. Evde huzur ve dirlik vermiyorsa gönlüm razı olmaz kalmasında, kalmasın derim. İyi birisi olduktan sonra da Allah rızası için yine bakarım ihtiyacı varsa, mirasa gerek yok.
Yaşamadan kalmıyor mu🤔
Maddiyattan ziyade eşinin annesine sevgi ve hürmet göstermek gerekir. Ev küçükse ve kaynana çok karışıyorsa kolaylıklar dilerim 😅
Ben hayatımı gençliğimi yaşayamadıktan sonra mirasi ne yapayım?
Parayla ilgisi olmaz ihtiyacı varsa kalırım ne yapalım büyükleri saymazsak olmaz.
Bakıma ihtiyacı varsa yalnızsa Allah rızası için bakarım para için değil. her şey para değil
Anlaşıyorsak kalirim ama evlerin ayrı olması daha iyi bence
Mirasını bana bırakacaksa başımın üstünde taşırım kendi annem gibi iyi bakarım ona iyi davranırım arkadaş olurum Zaten genç bir kaynanam var
Kaynanaların köküne kibrit suyu demek istiyorum
Yaşamam onun mirasına mı kaldım ak
Sabreden Derviş muradına ermiş derler.😂
Gyk de ise kyk ye taşınırım.
çok dırdır etmesin lütfen
yaşamam yaşlılar ölsün
kac yil ona gore degisir dkskkdkf
Kalsın ya da kalmasın, yaşayabilirim…
bıyık bırakır paspas bile atarım
Hayır yaşamam para için niye birisine katlanayım
Yaşamam ihtiyacım da yok
Bazı insanlar parası için bile çekilmez. Dolayısıyla Asla.
Ellerimle beslerim annemi 😊
5 yıldızlı otel bırakacaksa sırtımda yaşatırım.
Para severim ama kaynana varsa istemem😂
Aga kaynana kafa miker 😂😂
Miras ne kadar büyük olursa o kadar yalaka olurum 😂😂😂
Annem gibu bir kadinsa beni de kızi gibu goruyorsa neden olmasin
Mirası yerin dibine batsın
Miras ne kadar önemli olan o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?