Aile & Toplum Bu villa senin olacak ama akrabalarını bir daha göremeyeceksin. Tercihin hangisi olurdu? Sevgirella Takip Et Bilge Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Bu villa senin olacak ama bi şartla akrabalarını bidaha göremiyeceksin tercihin hangisi olurdu akrabalarınmı villa mı? Bu villa senin olacak ama akrabalarını bir daha göremeyeceksin. Tercihin hangisi olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Akrabalarım yok ki zaten :D yani hiç birini sevmiyorum bu yüzden de villa güzel olurdu 0 0 Yorumla
ÇeriDomatesii Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 89% +1 yıl Bu sorulardan her yerde var ya. İnstagram keşfette bile karşıma çıkıyor. Yoksa 50 yaşındasın milyonersin internet yok bilmem ne yeter 😂 0 1 Yorumla Sevgirella +1 yıl Biliyorum komigime gidiyo benim 😀 Yorumla
Retroskop1 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 980 cevap paylaştı. Sadece nereyi imzalayacağımı söylemeleri yeterli.. 0 1 Yorumla Sevgirella +1 yıl Sen dünden razisin Yorumla
Aselinabakta Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Akrabalarımla pek görüşmüyorum o yüzden villayi seçerdim annemizde alırdım orada yaşardık ☺️ 0 0 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Kız sen akrabaları bayağı giciksin belli bu büyü dedin olay noldu 0 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Akrabalarımın hiç şansı olmadığı gerçeğiyle tanışmalılar 😄😄😄 0 0 Yorumla
Highline Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Valla villaya da gerek yok bütün akrabalarımı vereyim ne yaparlarsa yapsınlar 0 0 Yorumla
oylesinebebek Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl bu villaya sahip olsam akrabalar yine gelir bulur beni silsemde fayda etmez 0 1 Yorumla Sevgirella +1 yıl Valla bulur Yorumla
masalgülü Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bende onu istiyordum ustunee bide para vereyim beni nüfustan falan silsinler 0 0 Yorumla
electraheartt Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl ben üzerine para veririm görmemek için soruya bal 1 1 Yorumla Sevgirella +1 yıl Bende valla Yorumla
mi_lightning Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 663 cevap paylaştı. Akrabalar olmasa da olur ⚡ 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl akrabalarımı görmesem de olur o hâlde 😀 0 0 Yorumla
cenk06cenk Takip Et Master Yaş: 36 , eic 87% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bunu vermeselerde olur😒😒 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Tapuya gidelim ptesi 0 5 Yorumla Sevgirella +1 yıl Gidek valla Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben varım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Villa nerede bu arada Yorumla Sevgirella +1 yıl Buyuk ihtimalle ege tarafında Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 🤣🤣büyük ihtimallemi🤣 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Pek akrabam yok çoğu rahmetli oldu. 0 0 Yorumla
tequin Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ne zaman geçiyoruz villaya 0 2 Yorumla Sevgirella +1 yıl Sende dunden razisin Yorumla tequin +1 yıl Gecelim hemen. d Yorumla
Aşian-Vassal Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 49% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 501 cevap paylaştı. Villa :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Akrabalarım yok ki zaten :D yani hiç birini sevmiyorum bu yüzden de villa güzel olurdu
Bu sorulardan her yerde var ya. İnstagram keşfette bile karşıma çıkıyor. Yoksa 50 yaşındasın milyonersin internet yok bilmem ne yeter 😂
Biliyorum komigime gidiyo benim 😀
Sadece nereyi imzalayacağımı söylemeleri yeterli..
Sen dünden razisin
Akrabalarımla pek görüşmüyorum o yüzden villayi seçerdim annemizde alırdım orada yaşardık ☺️
Kız sen akrabaları bayağı giciksin belli bu büyü dedin olay noldu
Akrabalarımın hiç şansı olmadığı gerçeğiyle tanışmalılar 😄😄😄
Valla villaya da gerek yok bütün akrabalarımı vereyim ne yaparlarsa yapsınlar
bu villaya sahip olsam akrabalar yine gelir bulur beni silsemde fayda etmez
Valla bulur
Bende onu istiyordum ustunee bide para vereyim beni nüfustan falan silsinler
ben üzerine para veririm görmemek için soruya bal
Bende valla
Akrabamı bu devirde kaldılar mi ya😂
Yokum, akrabalarım candır.
Akrabalar olmasa da olur ⚡
akrabalarımı görmesem de olur o hâlde 😀
Ailem akrabalara dahil mi
Bunu vermeselerde olur😒😒
Tapuya gidelim ptesi
Gidek valla
Ben varım
Villa nerede bu arada
Buyuk ihtimalle ege tarafında
🤣🤣büyük ihtimallemi🤣
Pek akrabam yok çoğu rahmetli oldu.
Ne zaman geçiyoruz villaya
Sende dunden razisin
Gecelim hemen. d
Tabiki de villa soru mu şimdi bu 🤣
Sokarım akrabalarım,... soydımı bile değişirim
Sorgusuz sualsiz villa tabi ki
Villa net
Şimdi de görmüyoruz akrabaları
Villa.
Hemeeennn 😂😂🫣
Akrabalarımı beleşe bile satarım
Villa :)
Villa
Akraba akreptir 😂😂
Olur olur olurrrr
Seve seve