Benim için eğlenmelik kız diye konuşmuşlar nerede hata yapıyor olabilirim?

Okulda beğendiğim bir çocuk vardı onların arkadaş grubunda lafım dönmüş. Çok güzel kızmışım fiziğim çok güzelmiş seksiymişim ama benden ciddi ilişki insanı olmazmış. Tek gecelik ya da ara ara takılmak iyi olurmuş ama kafa açarmış benim gibi tipler. Sıkıntı şu ki bu insanlarla belki birkaç kez ayaküstü konuşmuşuzdur hiçbiri beni tanımıyor. Bence gayet normalim ama neden böyle düşünüyor olabilirler? Yani neden bir insana bu denir? Biraz giyimim açıktır dikkat çeker hani ondan mı dedim ama o gruptaki kızlar da benim gibi. Yok yani bulamadım.

Benim için eğlenmelik kız diye konuşmuşlar nerede hata yapıyor olabilirim?
Cevapla