Sevgilimle tartıştık 2 gün önce. Az önce de mesaj attı. Ne yazmalıyım?

2 gündür ona mesaj atamıyordum. Cepte görünmek istemedim, kırıldığımı anlasın diye onun yazmasını bekledim ama bir yandan da onu çok özledim. Onun yazmadığı süre zarfında eski mesajları başa sarıp sarıp yeniden okuyordum, yanlışlıkla arama butonuna bastım hemen iptal ettim ama bildirim gitti illaki. Tam uykuya dalmak üzereydim ki mesaj attı. Beni aramışsın daha yeni gördüm yazmış. Ben şimdi ne yaziyim bilemiyorum. Arkadaşım normal konuş, suçluluk duygusuyla konuşma sakın gayet normal davran dedi. Ama şimdi kalkıp da seni özlerken eski mesajları okuyordum, yanlışlıkla aradım hemen sonra kapattım diyemem. Ne diyeceğimi bilmiyorum, fazla sıcak davranmak da istemiyorum beni kırdığını anlaması için. Bu süreçte onunla nasıl konuşup ne tür cevaplar vermeliyim? Nasıl davransam kırıldığımı anlar?

Sevgilimle tartıştık 2 gün önce. Az önce de mesaj attı. Ne yazmalıyım?
Cevapla