Enn güzel benim, en yakışıklı benim benn 😅😂
İtici itici çokkk 😃 kimin hoşuna gider kiii?
İtici itici çokkk 😃 kimin hoşuna gider kiii?


Soruyu görünce aklıma direkt olarak eski patronum geldi. Hayatım boyunca kendini bu kadar fazla öven bir insan görmedim. Olmadan olsun diyen insan tiplerinden her zaman nefret ediyorum. Bu ister hemcimsin olsun istersem de karşı cins.
Sürekli olması herkes için rahatsız edici olur.
👍🏻 hatta sürekli olması egoist değilse bile o kişi egoist olduğunu düşündürecek seviyeye gelebilir.
Öylesine denk gelmedim hiç. Allah da denk getirmesin. İtici bence.
Aslan burçları cv
Ciddi mii 🙄😵💫😵💫
Ohaaa 😄 koşarak kaçalım onlardan o zaman
Cevap
25Cevap
Ne itici nede çekici tamamen umrumdışı :D kendini sürekli öven birinin yanında duracağımı sanmıyorum
Kendini aşırı öven insan sevmem. İletişim kuramazsın
Bende kendimi sürekli överim sorun yok
Aşırı aşırı itici. Kendini öven kendini dört dörtlük sanan kişileri hiç sevmem
İtici tabi ki. Sal beni Allah’ın delisi moduna girerim
Dikkat çıkamazsın sonraa 😃
Çıkmaz yol olsa tünel kazar yine çıkarım 😂
Dikkat et tünelin ucu çok … bir yere de çıkabilir 😅😂😂
Hoydaa 😂 inanılmaz pozitif düşündün be bu kadar pozitif olma ya 😂😂
😃😂 yaparım öyle şeyler
Deme şekline göre değişiyorm mesela her ortamda konuyu hep kendilerine getiren insanlar iticidir. Arada esprili bir şekilde dile getirenler itici değildir 😄
Eski flörtüm oyleydi ve oyle bi iticiydi ki kendini övmekten karşıdakini dinlemiyor surekli ben konusayim konusulayim istiyor aninda sogudum zaten
Seviyorsam itici gelmez ben de onu överim ama gerisi evet itici gelir
Karşı cinsle pek muhatap olmuyorum olduklarım ise gayet güzel insanlar bana çok şey katıyorlar
Kendini övme işi baya tuhaf insan bi şey de diyemiyor jsufkus
Direkt soğurum kendini seven başka sürekli öven bunaltan başka :D
özgüvenli ve egoludur napıcaktı başkalarını mı övücekti kendini övücek tabi ah canım kendimm sen ne tatlısın öyle iyi ki ben :)
İtici gelir. Bıraksın da ben farkedebileyim güzel yanlarını.
egoist insanlardan nefret ederim. ve çon itici gelir bana
Evet Itici!
Boş tenekeden cok ses cikar 🤣
Ara sıra su uzatmak lazım içip biraz dinlensin. d
O ben oluyorum engelleyebilirsiniz topluca. Teşeke ❤️
Egolu birine hayatımda yer yok. Fazlasıyla itici olur.
Önce beni sonra kendini övsün
Ezik gibi görünür gözüme.
Aslan Burcu mu slalşaldmaönas
Ne kadar övüyorsa o kadar patlak karakterdir.
karşı ya da hemcins fark etmez, iticidir evet
İtici kibirli , egolu insan sevmem
Bir kaç dakikadan fazla tahammül edemem..
Tek kelimeyle iğrenç.
İtici kendini beğenmiş
Ne kadar övsede gerçekleştirini değiştirmez
Basarım ağzının üstüne şamarı
Fazlasıyla itici.
asiri itici
İtici
İtici
Iticii
İtici tabii ki.
İticidir itici
İtici
İticiii iticiiii.
Itici gelir
Itici.
İtici
Kendini öven kadınlara bayılırım
Çekemem
Iyy hiç çekilmez
Bana çok itici gelir
İtici
Kibirli insan sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?