Sadece aklıma şunlar geliyor senden ayrılmış bir ay olmuş tamam belki gerçekten seni sevmiştir biraz yas dönemine girmiş olabilir sonra kendini açmak istemiş biriyle tanışmak istiyordur
Hayır senin profilinde değil bazı kızlar o kişiyi merak ettiği zaman hesabı gizli olduğu için fotoğrafına bakamıyorlar büyük ihtimal bir ona haber salmış hesabını aç diye çünkü bazı kişiler onu incelemek istiyor olabilir fotoğraflarına bakmak mesaj atıp konuşmak vesayre..
Bazı erkeklerimi şöyle bir huyu var çevremde olanlardan görüyorum hayır futbolduğu zaman sanki kendisi masummuş gibi bir hava katmak ister ortama. Senin görmeni sağlayan şeyler yapar hikaye atmak gibi ayrılık acıları bilmem ne işte her şey senin yüzünden oldu senin yüzünden ayrıldığım Allah senin belanı versin tarzında bir söylem bir sitem yaratırlar kendi dünyalarına. Yoksa böyle boş işlerle niye uğraşsın ki bak senin görmeni bir şekil sağlamış ve sen sıkılmışsın hep bunalmışsın ama içinde bir umut olmasın.
Hevesinin kaçtığını söylemişti son zamanlarda sık tartışıyoduk bahane ediyordu herşeyim gözüne batar olmuştu kıskanç olmamdan şikayetçiydi açık giyinmemden rahatsızdı aslında herşeyimden
Açık giymene karışıyor aşırı saçma, seven kişi kıskanır Bu net bir şeydir. Onun sıkılması sürekli olan durumunuzdan kaynaklanıyor gayet anlaşılacak bir şey aslında bir ayrılık görmüyorum tam tersi uzaklaşma ve ara verme gibi bir şey bu. Senin geri dönmeni anlıyorum onu sevip değer veriyorsun ancak büyük adıma onun atmasını istiyor gibisin
Bi anda konuşmayı kesti aynı okuldayız kaç kez yanımdan geçti yüzüme bile bakmadı ayrıldık gibi bi konuşma olmadı ama bi ay konuşmadığımıza göre ayrıldık yani. Durduk yere bana bu haksızlığı yapan bi insana zaten adım atamam yinede gelsin Yanyana olalım istiyo insan iki senedir gecem gündüzüm oydu
Bir yere kadar gurur vardır sonrası böyle işte anı olarak yaşayan insan aklına geldikçe üzülür bence bu yası zorda olsa yaşaman geyekiyor bu kadar sorun olan bir ilişkide tekrar buluşma olsa da aynısı gibi olmaz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İki arkadaşı ne alaka
Bilmiyorum
Sadece aklıma şunlar geliyor senden ayrılmış bir ay olmuş tamam belki gerçekten seni sevmiştir biraz yas dönemine girmiş olabilir sonra kendini açmak istemiş biriyle tanışmak istiyordur
Arkadaşları tarafından senin fotoğraflarına bakacaklar ama profilin gizli diye bir dedikodu dönüştür
Dönmüştür
Nasıl yani anlayamadım profili açınca daha mı fazla kız yazıyor yani?
Benim fotoğraflarıma mı baksalar benim hesabım gizli diye kendi hesaplarını neden açsınlar yine beni göremiyorlarki
Hayır senin profilinde değil bazı kızlar o kişiyi merak ettiği zaman hesabı gizli olduğu için fotoğrafına bakamıyorlar büyük ihtimal bir ona haber salmış hesabını aç diye çünkü bazı kişiler onu incelemek istiyor olabilir fotoğraflarına bakmak mesaj atıp konuşmak vesayre..
Benim daha kolay stalklamam onu görmem için açmış olma ihtimali var mı peki çünkü geçen gün hikayesine bi şarkı attı ayrılıkla ilgili
Bu dediğim mantıklı olabilir ancak şöyle bir şey var bir ay içerisinde ayrılık şarkısı hariç başka şeyler duydun mu o kişiden
Ne gibi bana karşı adım olarak en ufak bişey dahi olmadı
Bazı erkeklerimi şöyle bir huyu var çevremde olanlardan görüyorum hayır futbolduğu zaman sanki kendisi masummuş gibi bir hava katmak ister ortama. Senin görmeni sağlayan şeyler yapar hikaye atmak gibi ayrılık acıları bilmem ne işte her şey senin yüzünden oldu senin yüzünden ayrıldığım Allah senin belanı versin tarzında bir söylem bir sitem yaratırlar kendi dünyalarına. Yoksa böyle boş işlerle niye uğraşsın ki bak senin görmeni bir şekil sağlamış ve sen sıkılmışsın hep bunalmışsın ama içinde bir umut olmasın.
Geri döner mi sence
Neden ayrıldınız
Hevesinin kaçtığını söylemişti son zamanlarda sık tartışıyoduk bahane ediyordu herşeyim gözüne batar olmuştu kıskanç olmamdan şikayetçiydi açık giyinmemden rahatsızdı aslında herşeyimden
Açık giymene karışıyor aşırı saçma, seven kişi kıskanır Bu net bir şeydir. Onun sıkılması sürekli olan durumunuzdan kaynaklanıyor gayet anlaşılacak bir şey aslında bir ayrılık görmüyorum tam tersi uzaklaşma ve ara verme gibi bir şey bu. Senin geri dönmeni anlıyorum onu sevip değer veriyorsun ancak büyük adıma onun atmasını istiyor gibisin
Bi anda konuşmayı kesti aynı okuldayız kaç kez yanımdan geçti yüzüme bile bakmadı ayrıldık gibi bi konuşma olmadı ama bi ay konuşmadığımıza göre ayrıldık yani. Durduk yere bana bu haksızlığı yapan bi insana zaten adım atamam yinede gelsin Yanyana olalım istiyo insan iki senedir gecem gündüzüm oydu
Bir yere kadar gurur vardır sonrası böyle işte anı olarak yaşayan insan aklına geldikçe üzülür bence bu yası zorda olsa yaşaman geyekiyor bu kadar sorun olan bir ilişkide tekrar buluşma olsa da aynısı gibi olmaz.