Selammss ✌️
aklınızdan hiç sevdiğinizi kaçırmak/ona kaçmak geçti mi 😅 ?


𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Dünya tersine dönse..
Selammss ✌️
aklınızdan hiç sevdiğinizi kaçırmak/ona kaçmak geçti mi 😅 ?


𝓢 𝓸 𝓼 𝔂 𝓮 𝓽 𝓲 𝓬
Dünya tersine dönse..
Hayır kaçmam çünkü ailem sevdiğim insandan çok daha önemli ailemi hiç kimseye değişmem kaçarak ailemin yüzünü öne eğdirmem erkek bulunur ama aile gidince bulunmaz onun için hiç kimse için değmez
💪😌
😊☺️😇
Kaçmam ben, bu fazla bencilce geliyor. En azından benim için öyle, sadece kendimi etkilemiyor, ailemi de etkiliyor bu durum ve ben aileme böyle bir şeyi yaşatmak istemem çünkü mutlu olamam o şekilde, ki bunu söyleyen hayatımda ki insansa zaten ondan da çok hayır geleceğini sanmıyorum.
Sen kaçır :D
Bak o olur işte fjdjd
Bal gibi olur :D
Sorun şu ki kimi kaçırcam ben? Djdjd
Bence sanatçı falan olsun :D meşhur olursun jsjsls
Shdjfk
Yok kimse tanımasın, ben tanıyayım sadece fjfkfk
O’haaa kıskancız 😃😍
E heralde.😏🙄
Al pıçakla 🔪 :D
Dhdjfkf
İçimde ki caniyi dürtme dur djdjfj
Teşekkür ederim piremses.❤️
Rica ederim güzelim, nerelerdesin 🙄♥️
Bende bilmiyorum valla, kötü şeyler olmaya devam ediyor sürekli.
🧐 noldu
Kuzenim vefat etti ya, kafamı toparlayamadım bi türlü.
O yüzden uzak kalayım dedim birazcık.
Üzüldüm.. Allah rahmet eylesin, kalanlara sabır versin.. anladım balım haklısın o zaman 😔
Amin inşallah, sağol Sosimcim.❤️❤️
🙏♥️
Gerçekten seversem/Gerçekten sevilirsem ve gerçekten güvenirsem kaçırırım elbette.
Kızın odasına gir, bayılt, çuvala koy. Tamamdır. 😂 Bir de yanlışlıkla kaynanayı kaçırırsak, büyük olay olur. 🙁🙄
Az Yeşilçam izlemeliyiz :D
Pek yeşilçam izlemem aslında.
Elbette böyle bir şey yapmam. Sadece görüş. 😂
Zorla kaçırmam kimseyi.. Tek seçeneğimiz oysa dünya küçülür, cesaretim büyür, aklım firar eder.. Yaparım..
Yapmazsın
Yeterki ondaki ben, bendeki o kadar olsun..
Hıhı tabii
Çok teşekkür ederim bi'tanem.. 😀
Çoook rica ederim canımıniçi 🖤
Cevap
46Cevap
Benim Türkiye’ye kaçmam biraz anlamsız olur ama ben kaçırabilirim djjdj zaten yolları filan da anlatmıştım ama Kanada‘yı sevmiyorlar pek😃
Hayır kaçırıcam ya da gelince salmayim en iyisi😄
Geçti dimi aklından? Evet yani geçer tabii :D
Hiç çıkmıyor aklımdan bu fikir🙄😄
Yok ben ikisinide yapmam.😄
Kaçırmam yakalarım bırakmam
Kaçırmaya ihtiyaç duymam
#SelamGençlik 🍀🍀
Açıkçası kaçırma veya kaçmak çok sıkıcı. Ben ışınlanmak icat edilsin istiyorum 😃😃
#TubaSueda ✌️✌️🍀🍀
Eh yani :D ışınlanmayı beklersek ohooo
Kendime yeni avuntu icat ettim işte daha ne hahhahhah 😅😅
Oyşş 😃 shsjs tamam güzel çıksın inşallah en tez zamanda
Amiin tez vakitte soso teknoloji tez gelişsin Allah'ım ah ne kadar teknolojiye merak sardım birdeen 😂😂 bak buna da yaradı 😃
Başka nelere sardın bu ara :D
Hep bildiğin şeyler hayat çok sıkıcı buralarda takılıyorum işte 😃😃
Burasıda aynı bea :D
😃😃 Hayat doluyuz maşallah
Her zaman bak bu enerjimizi kaybetmiyoruz, gelsin hayat bildiği gibi 😃
Helal olsun bize 😃😃
Zaman zaman geliyor tabi araya prosedürleri sokmadan kaçayım gitsin düşüncesi ama saçma bir düşünceden ileri gitmiyor tabiki de en güzeli aileler eşliğinde olması heleki kadınlar için çok büyük bir avantaj aile desteğinin olması bizim gibi ataerkil toplumlarda erkek tarafının kadının sahipsiz olmadığını hissetmesi ve ona saygılı davranması için.
Ben kaçmaya karşıyım çünkü o kızı büyüten aileye haksızlık bir evladi büyütmek o kdar kolay mı sen emek ver varını yoğunu ortaya koy bak büyüt okut yeme yedir giyme giydir elin oğlu iki güzel soze kandırip götürsün gerçekten beyler empati yapın siz kabul edermisiniz sen neler hayal ediyorsn evladin için bu şekilde olmasi hoş değil adam olanda seven de sevdigi kızın sağda solda dedikodusu yapılsın istemez adam gibi ister gelinliğiyle çıkarır babasının evinden aile razı degilse çaba göster mücadele et ikna yollarıni dene hatiri sayılacak kisileri koyarsın araya çözüm bulunur olmuyorsa da kabullenip yoluna bakacan
Sevdiğim adam, gel kaçalım dese gözünü oyarım ahshsjsh. Telli duvaklı çıkmam gerek baba evinden. Ne gerek var aksiyona.
Ama şu şekilde olabilir. Evliyizdir, bir yere misafirliğe gitmişimdir. Kalkmak için bahane arıyomdur: "Kaçır beni Romeo!" Diyebilirim kendisine.😂
20 yaşında hatta kendi ülkemden sevdiğim beyefendiyle kaçtım zaten djdjdjjdj😂😂Tabi sonrası hüsran olsa da çok heyecanlıydı😂Ama kaçmam daha kimseye😂
Yiaaa :D ama ekşın ekşındır, severiz
Hanım da kaçmak istiyorsa Karagümrük’ü bile yakarım 😁
niye kaçalım
gider güzelce alırız zorluklar olursa da olur yani ne yapalım.
bu yaştan sonra kaçmak falan gömleği ters giymem ile başıma huni takmamla eş değerdir herhalde 😂😂😂
Yaa hayır aklından geçmedi mi hiç, kaçırayım ben bu adamı diye :D benim geçti shdjsja
hayır 😀😀 benimle kaç teklifi almıştım ama ergen dönemimde 😂😂😂😂 çocukluğuna veriyorum bu teklifini demiştim o zaman ki sevgilime
resmen doğduğumdan beri 30 yaşımdayım ben ise sanki 😂😂
Ruhumuz genç ve çılgın kalsın lütfen 😅
mantıklı kararlarda olgunluğum kalsa kâfi 😀
Mükemmel 😅
bir ara kaçırayım eve kapatayım gidemesin falan diye düşünmedim değil yalan yok..
sjdjsj :D harbiden kaçırdın mı yoksa
Ahahaha daha değil :)
Çok heyecanlı :D sen biraz zor kaçırırsın abiyi yalnız :D
Ahahaha 188 yani evet zor olabilir
😃😃 yerde sürüklersin
Erkeklerin kizlari kacirmasina karsiyim ama kizlar erkekleri kacirabilir
shsjdks bu benim duygularıma tercüman olmuş :D
Haha❤
Büyük konuşmim da , kesinlikle ve kesinlikle kaçmam.
🥹 kaçma :D kaçır hahaha
Bak bu kafama yattı😂😂
Bendensin cheerioo 🥂
Tabii😎✌
Kaçmam ya medeni şekilde gelsin istesin ama bil bakalım ne eksik xkdmcşdö
Sevgili kişisi mi? 🥹😅
Yeap
Her ne kadar birbirlerini çok sevseler de ne kızlar kaçsın ne de erkekler kaçırsın.
Çok ciddiye almayın bu tür soruları :D goygoy yani. Tabii ki, kimse kimseye kaçmasın fakat aklımızdan geçmiyor değil, kaçırmak jsdjakak
😃♥️
Son çare olarak düşünürüm ailesine saygısızlık yapmak istemem ileride yollarımız ayrılırsa yüzü kızararak ezilerek geri dönme durumu oluşmasın.
kaçakçılar çarşısımı len burası :D ( abimde kız kaçırıp evlendi) katiyen karşıyım olmaz ama annesi ve babası inat ederse.. 9 ay 1 gün sonra torununu görür :D
Kaçırmak son çözüm ama bence kızı ailesinden istemek gönül almaktır.
Yapabiliyorsanız iyi niyetli şekilde kestirip atmadan güzel şekilde yapmak.
Gerisi boş.
Bugün dedim ki gel kaçırayım seni bir gece Afyonda kalalım 😅
Vay be 10 ay olmuş ben Afyon a geleli
Evet öyle olmuştu
Hatırlamadın mı
kızın gönlü varsa ve aileler engel sorun çıkarıyorsa ve yapacak başka bir çare kalmadıysa kız kaçırılabilir
Eğer seviyorsam ve birlikteliğimize engel olan varsa tabiki en önemlisi oda isterse kaçırırım kim nereden nasıl gelirse gelsin o saatten sonra
Kacmam, kacanlarin mutlu oldugunu gormedim ben. Babamin rizasini alip oyle ilerlemek en iyisi.
Bazen kacirilmaktan korkuyorum 🙄
Kaçıracak seni, öyle söyledi :D
Kaçarak evlenmem etrafımda kaçarak evlenen herkes pişman ailem çok sevdiğimi bilmesine rağmen hayır diyosa bi bildikleri vardır
ne bu la ahırdan at mı kaçırıyoruz.
kız babası olarak dezerformasyon yapmayın eşeklerin aklına karpuz kabuğu düşürmeyin terlikle kulağınıza kulağınıza vururum .
adam gıbı bırı olur şekli yordamı ne ise baba anne ıle tanıstırılır aıle onay verırse alır velisini gecer karsılarına durumu analız edılır .
gençler yapmayınız baba sözü dinleyiniz.
Çok zor durumdaysa o zor durumdan kurtarmak için kaçırırım hemen eşim yapmak için değill!!!
En önemlisi kendimizden kaçırmayalımda gönüllüyse eğer cesur kararlar almak benim işimdir.
Kaçtık bir yerlere kafa dağıttık bize göre değildi bu 😄
Kaçmam ya da kaçırmam... ben yine büyük konuşmayayım gelir başıma.😑
Kacırmam benle mutlu olacak ama ailesiyle kötü olacak güzelce isterim 10 kere olana kadar olmuyor 😐
Mecbur kalmadığım sürece kaçırmam haftanın yedi günü istemeye giderim ya verirler ya vururlar
Hayır kaçmam ya sonuna kadar dirensin gelsin istesin bıkar zaten ailem bir süre sonra verirler 😂
Büyük konuşmak istemem ama kaçmam ailemi yüzüstü bırakıp kendim mutlu olamam
Hayatta kaçırmam. Gerekırse aılesınden 10 kere ister konuşur ikna ederim ama kacırmam.
Düzgünce gelir ister kaçamam babama söylerim kaçıramaz gelsin istesin👊
Çok yanlış bence kaçırmam oda beni kaçırmasın
Evlenecem vermezlerse gaçacam. En iyisi gaçmak.
kaçarım ben ona söyledim zaten seninle her şeye varım ❤️Ben bırakmam severimse asla bırakacak bir insan değilim.
Düşününce eğer benim kızımı biri kaçırsaydı sinirden çılgına dönerdim o yüzden kaçırmam sanırım
Kaçmazdım ya benim ailem anlayışsız insanlar değil. Gerek kalmazdı öyle şeylere ama küçüklükten beri evleneceğim adamı kaçırmak ister onun hayalini kurardım sürekli 😅
Aile rızasına önem veren biriyim. Allah bu duruma düşürmesin.
Ben kaçmam, kaçırırım 😂
Aha bu kafayı seviyorum :D
Kesinlikle şart :D ilerde eşimi bile kaçırabilirim ekşın olsun hshsjsj
Korksun benden :D ben alırım gönlünü, aklını, fikrini 😌
Az kaldı ben kaçırıcsm fazla asktan
Mükemmel :D
Sırf o gelinlik için inadımdan kaçmam 😀
Shsjsj aldırırsın :D inatla
Alırım jsjs gelinliğimi de kendim alacam, yüzüğü mü de🤧
Neden sen alıyorsun?
Efkar efkar😐
Hıı anladım, geçer 🥂
Kaçırırım aksiyon olur 😅😅
Sana güveniyorum Enii :D
Kimseye kaçmam o deli çağları geçtik artık :))
Ben seni kaçıracam myersim, hazırlan dünya turu yapalım 😃
Tamam ekşın olsun, haberin olmadığı bir anda kaçıracam ama eşyalar hazırda dursun 😃
🤫♥️
Hayır bee, ne kaçması ayol. 😃
Ekşın seviyoruz ya :D mesela yani shsjdjs
Eskide kaldı o işler 😂
Ruhum sıkıldı :D sen bile eskide kalmış diyorsan
Sevgilim olursa ve kaçmak isterse direk yurtdışına kaçırırdım
En son düşüneceğim yol olurdu. Köpek gibi seviuorsam kaçardım
Bana gönlü razı olmasa neden kaçırayım? Olursa kaçırırım
Ikiside eksik kalsın
Kecileri kaciririm daha iyi
Kacırcam ben 😎😂
Helal olsun schatz aradığım yorum 🤫💪
😂😂
Kaçmam. Usulüyle gelir ister.
kaçırırım valla :p
Sevdiğim biri yok olsa bile kaçmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?