- + Baktın olmuyor, kaçar mısın?
- + Erkekler, siz kaçırır mıydınız?


Neşet Usta bize bunu öğretti:
"Rızasız bahçanın gülü derilmez.."
Ailemin, ailesinin rızasını almadan, kapısında gelinlikli duvaklı, onun başı edepten eğik, benim başım gururdan dik olmadan çıkarmam..
Bazı kızlar evlenir ben kaçırmam yani insan gibi evlenmek varken kendime yakıştırmam. ama eğer kız ailesi ile hiç anlaşamıyorsa zaten gitmek istiyorsa ailesi toksik aile ise benim de dururum çok varsa olabilir.
Adam olsun allahın emri peygamberin kavriyle gelsin alnının akıyla ailemden izin alsın evlenelim. Ben ailemin başını önüne eğdirmem onun da ağzına s. çarım
Kaçmaya gerek yok. Aileye direk sormadan evlenecen bişey diyemicekler xD
Cevap
3Cevap
Kaçarak evlenmek demek şah damarı kesmek demektir. Kaçan insan değersiz olur.
Evlenmeyi pek dusunmuyorum. O yuzden salla gerek yok.
Asla yapmam. Ailemi bir erkek için küçük duruma düşüremem.
Çareler çaresiz kalmışsa ve ondan eminsem kaçırırım. Tabi bunu istemesi lazım
Ben erkek kaçırırdım djjdjd
Uuuh!!
bu akılla evlenen çıkar
Hayır kaçarak evlenmem
Niye kaçıyor muşum? Kaçmadan evlenirim
Yok abi niye kaçırıyım kötü bir durum
Çok seviyor ve güven aldıysam neden olmasın
Ay Allah korusun
Sen birini kaçırır mısın?
Hayır tabii ki
Asla kaçmam çok yanlış anlaşılır bir konu bence
Yok bee
Yok ya istemem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?