Ailemle ne kadar kavga etsek de cok seviyorum onlari kacmam. Hatta benim gecen sene görücü usulu bir durum oldu 2 hafta konustuk. Allah var cocuk iyiydi lakin yönetiliyordu. Neyse bayagi sacma seyler sundu 1 sustum 2 sustum en sonunda , ben vazgeçtim dedi sen cok iyisin ama annenler dedi , sinirden agladim. Neyse anneme suriyeli alirim dugunu siz yapin vb dedi yanimda bayagi sumsuk laf etti aglatti koca kadini istiyormusun dedi istersen 1 yorgan veririm gidersin dedi. Bilmiyorum dedim bir yandan da istemiyorum saskindim. 1 sure gecti. Belki 1 gun hatirlamiyorum. Dururmuyum ben buna yazdim da yazdim bayagi tehditler ettim demedigimi birakmadim. Simdi profilinde M harfi gordum aman lise mezunuydu. Benimle esit bile degildi. kacmam
Önce insan gibi davranmaya çalış baktın olmuyor insan taklidi yap. Edepli ol diyecem ama eminim hayatının herhangi bir yerinde edebin bahsi geçmemiştir.
mecnuna sormuşlar leylaya hakkını helal ediyormusun diye , etmem demiş mecnun. neden demişler. ahirette onu son kez görebilmek için demiş mecnun. sen birkere mecnun un yakasındaki düğme kadar yaşa aşkıda , sonra edebe gelelim. en son Neyzen Tevfikte buluşuruz 😉
En İyi Cevaplar