Önceden evlenmeyenlerin kendi isteği sanıyordum, öyle değilmiş, yalnızlık kader mi istek mi?

Yani ben cok istedim evleneyim ama olmadı, burada 34 yasinda evde kalmis hekimle kim evlenir diye soran kişi de benim. Niye olmadı bilmiyorum, param da var, efendi ağır başlı da birisiyim. Gencligim gitti artık.
Önceden evlenmeyenlerin kendi isteği sanıyordum, öyle değilmiş, yalnızlık kader mi istek mi?
Cevapla