Yıllar önce boşandım. Görücü usulü tekrar evlenmek mi yoksa bir ömür boyu yalnızlık mı?

Bi evlilik gecirdim ask evliligi yapip akrabam ile evlendim baska bir kadin ile iliskisi oldugu icin bosandik simdi ise baba evindeyim bundan sikayetci degilim sadece bazenler acana tekrar mi evlensem diye dusunmuyor degilim ama ailem ikinci evlilik olacagi icin olsa olsa ancak gorucu usulu olur diyor ya da evlenmeyip kendi duzenimi devam ettirecegim

Yıllar önce boşandım. Görücü usulü tekrar evlenmek mi yoksa bir ömür boyu yalnızlık mı?
Cevapla