Güncellemeler
+1 yıl
maalesef insanız olduk baskalariyla sevgili maalesef ki nefsimiz var duygularımız var keşke olmasaydı hiç istemezdim ama oluyor. uzun yıllar biri vardı hayatımda ve onun yüzünden aslında biraz da böyle oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ya Vedud esmasına bak.
Acele etme yaş 26 benimde olmayınca olmuyor hayırlısı olsun da geç olsun.
Biri daha demişti bana bunu hatta sonucunu almışti evlenmişti ben bu şekilde evlendim dedi. nasil okunacak ki
Ben onları buradan yazamam kusura bakma çünkü insanlar yağmacı, karalamacı. Sen araştır istersen.
Benim için yazmanı isterim günaha değil sevaba gireceksin bu gizlencek bir şey mi?
40 gün boyunca her gün zikret. Vaktin bol ise günde 1000 kere zikret. Duanı et ve inan sadece.
Çok teşekkür ederim☺️
Duayı doğru et duayı düşün tamam mı? Vedud esmasına iyice bak anla ve öyle başla.
Ve her zikir öncesi ve sonrası 25 er kez estağfurullah çek.
Her dua öncesi ve sonrası salavat getir
Tamam öyle yaparım☺️
Rabbim hakkında hayırlı olanı nasip etsin.
100 Ya Macid esmasına bak bir de istersen araştır yazdığım şekilde.
Tamam
Ne diyeyim bilemedim ama içine sinen olmadiktan sonra boş iş cidden
Etrafına bak birde ask aramayla bulunmaz o seni gelir bulur hic beklemediğim bir anda merak etme
Birinden hoşlandım o da takıntılı aşık eski sevgilisine kaç sene olmuş unutamamis hala yasını tutuyr sinir bozucu
Etrafına bak sadece o değil hayatındaki kişi emin ol birak o kendi içimdeki dertlerle debelensin sense yoluna bak
Etrafımda kimse kalmadı yok çevrem daraldı falan filan işte. çok çıktı karşıma şimdiye kdr evet ama bir şekilde olmadi
Yanlis anlama arz taleb meselesi sende de olmuş talep cok olduğu icin elinin altındakini görmezden gelmişin ya da görmemiş on hep daha fazla daha iyisini istemisin oysaki sen ayni sensin sadece etrafındaki insanların ulaşmak isteme sebepleri var o yuzden bi sekilde bulur seni senin olan sadece bekle ararken de baska bedenlerde olma çünkü genelde yapılan hata bu seni seveni bulana bir çok beden kokar benliğin
maalesef insanız olduk baskalariyla sevgili maalesef ki nefsimiz var duygularımız var keşke olmasaydı hiç istemezdim ama oluyor. uzun yıllar biri vardı hayatımda ve onun yüzünden aslında biraz da böyle oldu
Hatalarından ders almis olman güzel umarim bulursun aradigin aşkı ama unutma devam eden şeyler hata olmaktan çıkar
Aslında ondan dolayi degil sadece kendimizi teselli etme şekli o olmasaydi böyle olmaz di demek le bir yere varamazsın unut geçmişini iyisiyle kötüsüyle karşına çıkacaklarda illaki ondan bisey bulacaksın ama onu bi sekilde bilinç altından kaldır ki mutlu olasın
Kaldırdım aslında hazırım yeni bir ilişkiye sevmeye sevilmeye sadece gerçekten artık çok zor bu işler denk gelirse ancak herkes de her şey var beni soğuyacak:) karakter olarak
Konusmak istermisin
Teşekkür ederim:) yeterli benim için 🌼
tamam kardeşlik nasil dersen iyi geceler
Peşinden koşmak zorunda olduğum olacağım adamın... Biipppp... Biipppp... Biiiopppppp
Nasipte yoksa istediğin herseyi dene yine de olmaz hersey nasiple olan bisey kader kısmet bir bakmışsın beklemediğin anda bir kişi girer hayatına sen bile anlayamazsın nasıl olduğunu
Sorunun cevabını ben biliyorum
Yokmu hoslandigin falan
Biri vardı sadece olmuyor bseklde o da
Biz evlenelim en iyisi : )
Daha kendini gizleyen biriyle mi😅
Napim red yersem senden kötü hissederim belki diye düşündüm : )
Hem sende gizlisiin : )
Korkak bir insan ne kadar ürkütücü bir karakter:)
Yok kuzu seninle kafalarımız uyuşmuyor sjs
Bazen arıyorsun bulamıyorsun işte
Çok beklersin
hıc mı olmadı?
Oldu
gecmısınde unutamadıgın senı yaralaayan bır durum oldu mu?
Oldu evet
tahmın etmek guc degıl
danısanlarımın cogu bu agırlıkta
psıkologum :)
Niye gözlendn ki zaten
atabılırsın
Gelir bekle
Geldik yolun yarısına 😅bekleyelim bakalım ama neyi🙃