Aşık olmak sevmek istiyorum milyonca insan içinden neden denk gelmez?

Hiç düşündünüz mü bu durumu benim gibi bir çok bekar var nasipten öte yol yok anlıyorum ama yapan nasıl yapıyor denk getryr evleniyor seviyor. bunca insan içinden nasıl beceriksiz bir insanım😅hiç yapışkan bir tip de olamıyorum ki hep karşıdan bekliyrm ilk. halbuki şimdiki kizlar erkekten önce davraniyor üzerine gidiyor oluyor. yanlis mi düşünüyorum? benim gördüklerim hep bu çünkü😅
Güncellemeler
+1 yıl
maalesef insanız olduk baskalariyla sevgili maalesef ki nefsimiz var duygularımız var keşke olmasaydı hiç istemezdim ama oluyor. uzun yıllar biri vardı hayatımda ve onun yüzünden aslında biraz da böyle oldu
Aşık olmak sevmek istiyorum milyonca insan içinden neden denk gelmez?
Cevapla